SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP i Polskie Radio partnerami medialnymi PKOl-u

Telewizja Polska i Polskie Radio zostali partnerami medialnymi Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Będą informować o działalności PKOl-u i przygotowaniach polskich sportowców do igrzysk, a w zamian otrzymają do nich dostęp jako pierwsi.

Na mocy podpisanych właśnie umów Telewizja Polska została głównym partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego, a Polskie Radio - partnerem medialnym. Publiczni nadawcy zobowiązali się do informowania na swoich antenach o bieżącej działalności Komitetu, m.in. Pikniku Olimpijskim, wręczaniu nominacji olimpijskich, rozstrzygnięciach konkursów itp. Ponadto będą współpracować z PKOl-em przy produkcji i emisji cyklicznych programów takich jak „Magazyn Olimpijski” (w TVP) i „Kalejdoskop Olimpijski” (w Polskim Radiu). Dodatkowo TVP zrealizuje i pokaże galę olimpijską po zakończeniu igrzysk, a Polskie Radio przyznało sponsorom Polskiego Ruchu Olimpijskiego specjalne rabaty na reklamy emitowane przy transmisjach z olimpiady i w całym tym okresie.

W zamian TVP i Polskie Radio będą mieć pierwszeństwo w dostępie do członków polskiej reprezentacji olimpijskiej. Ponadto będą mogli wykorzystywać w swojej działalności Polski Symbol Olimpijski, a z kolei ich logotypy znajdą się w reklamach zbiorczych, na plakatach i zaproszeniach na imprezy i wydarzenia organizowane przez PKOl.

Umowa PKOl-u z TVP została zawarta do końca czerwca przyszłego roku, natomiast porozumienie z Polskim Radiem obowiązuje do końca br., ale strony już zapowiedziały jego przedłużenie.

Dołącz do dyskusji: TVP i Polskie Radio partnerami medialnymi PKOl-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl