SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP chce korzystać z narzędzia do analizowania kampanii na rynku reklamy online

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która zapewni jej dostęp do narzędzia, które zapewni analizę kampanii na rynku reklamy online - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

TVP chce uzyskać dostęp do narzędzia,które zapewni analizę danych w obszarze aktywności reklamowej marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet.

Dane pochodzące z pomiaru oparte są na próbie polskich internautów, korzystających z komputerów osobistych oraz urządzeń mobilnych. Narzędzie ma umożliwić analizę rynku reklamowego online w tym sprzedaży programatycznej.

Wybrana w przetargu firma udostępni TVP dane w interfejsie, znajdującym się pod wskazanym adresem oraz w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy opis metodologii stosowanej przy realizacji pomiaru oglądalności reklam. Metodologia musi zawierać informację dotyczącą zakresu danych udostępnionych w kupowanym narzędziu oraz musi zawierać informacje jakie analizy można w nim wykonać, na jakim panelu są wykonywane, w jaki sposób pozyskiwane są dane, jakie dane są dostępne. Ponadto musi dostarczyć informacji na temat liczebności i minimalnej wielkości próby badania.

Firma ta ma również udzielić TVP niewyłącznej, odpłatnej, nieograniczonej co do liczby i terytorialnie, nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z danych poprzez: m.in. dostęp do danych, ich analizę, przetwarzanie oraz realizację wszelkich operacji na danych, pobieranie i zapisywanie danych, przy wykorzystaniu funkcjonalności interfejsu, w pamięci komputera, innego urządzenia lub na dowolnym nośniku cyfrowym.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 23 października. Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 14 miesięcy.

Dołącz do dyskusji: TVP chce korzystać z narzędzia do analizowania kampanii na rynku reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl