TVP 2: gwiazdy na lodzie bez miliona widzów
Druga edycja programu rozrywkowego Dwójki "Gwiazdy tańczą na lodzie" ma o około milion widzów mniej niż pierwsza seria tanecznego widowiska nadawana jesienią zeszłego roku. Mimo spadku, show nadal wygrywa z propozycjami konkurencji.
Średnio każde z trzech pierwszych wydań drugiej serii widowiska "Gwiazdy tańczą na lodzie" oglądało 3,2 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 23,35 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Słabiej program radzi sobie w grupie komercyjnej (16-49), gdzie udział wyniósł 16,79 proc.
Wyniki pierwszej edycji show, emitowanej od końca września 2007 roku, były lepsze - trzy pierwsze jej odcinki przyciągnęły przed ekrany średnio 4,12 mln osób przy udziale wynoszącym 30,69 proc. (24,97 proc. w 16-49).
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % | SHR % |
28-03-2008 | 22:08 | 22:39 | 3 109 685 | 26,60% | 18,87% |
28-03-2008 | 21:01 | 21:58 | 3 497 200 | 24,43% | 18,57% |
28-03-2008 | 20:06 | 20:55 | 3 137 224 | 20,55% | 14,62% |
14-03-2008 | 22:20 | 22:51 | 2 521 903 | 22,77% | 15,94% |
14-03-2008 | 21:17 | 22:09 | 3 214 832 | 23,42% | 17,45% |
14-03-2008 | 20:09 | 21:08 | 3 273 602 | 21,90% | 16,67% |
07-03-2008 | 22:38 | 23:06 | 2 524 918 | 24,74% | 15,52% |
07-03-2008 | 21:28 | 22:29 | 3 431 185 | 25,56% | 17,61% |
07-03-2008 | 20:24 | 21:21 | 3 395 654 | 22,47% | 15,42% |
średnia | 3 203 142 | 23,35% | 16,79% |
Mimo spadku widowni programu, w paśmie jego emisji, TVP 2 jest liderem rynku telewizyjnego. Za Dwójką znajdują się: TVN (kanał ten emituje filmy, które ogląda 3,03 mln widzów); TVP 1 ("Determinator" i filmy; 2,26 mln) i Polsat (filmy; 2,08 mln).
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 - Gwiazdy tańczą na lodzie | 3 203 142 | 23,35% |
TVN | 3 033 676 | 22,11% |
TVP 1 | 2 261 364 | 16,48% |
Polsat | 2 082 884 | 15,18% |
Show "Gwiazdy tańczą na lodzie" przyciąga prze telewizory głównie
kobiety, widzów powyżej pięćdziesiątki, mieszkańców wsi i średnich
miast.
|
|
AFF | ADH % |
Płeć | Mężczyźni | 64 | 30,59% |
Kobiety | 134 | 69,41% | |
Wiek | 4- 9 | 45 | 2,78% |
10- 15 | 57 | 4,31% | |
16 - 19 | 42 | 2,59% | |
20 - 24 | 28 | 2,47% | |
25 - 29 | 51 | 4,38% | |
30 - 34 | 88 | 6,90% | |
35 - 39 | 60 | 4,04% | |
40 - 44 | 99 | 6,47% | |
45 - 49 | 68 | 5,24% | |
50 - 54 | 140 | 11,51% | |
55 - 59 | 180 | 12,93% | |
60+ | 198 | 36,40% | |
Wlk.miasta | Wieś | 109 | 41,87% |
< 50 tys. | 95 | 22,50% | |
50-100 tys. | 96 | 8,60% | |
100-200 tys. | 108 | 8,61% | |
> 200 tys. | 88 | 18,42% | |
Zawód | Top management | 90 | 7,45% |
Pracownicy szczebla średniego | 87 | 11,68% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 78 | 15,28% | |
Emeryci | 186 | 48,00% | |
Inne | 54 | 17,59% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 113 | 49,70% |
Średnie | 103 | 31,02% | |
Wyższe | 102 | 12,20% | |
Inne | 51 | 7,08% |
Dołącz do dyskusji: TVP 2: gwiazdy na lodzie bez miliona widzów