TVP 1: udany debiut serialu 'Siostry'
Nowy serial obyczajowy Jedynki "Siostry" ogląda więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji. Opowiadająca o zwariowanych zakonnicach produkcja podniosła też o milion osób oglądalność pasma w którym jest emitowana w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki serialu "Siostry" obejrzało średnio 3,46 mln widzów, dając stacji 29,85 proc. udziału w grupie 4+ 23,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Natomiast rok temu programy emitowane w o tej porze (soboty ok. 17.25) oglądało w TVP 1 średnio 2,43 mln osób, a udziały wynosiły odpowiednio 24,31 proc. i 20,46 proc.
W paśmie emisji produkcji Jedynka wygrywa z konkurencją. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 21,34 proc. zajmuje stacja TVN, emitująca wtedy powtórki serialu "Brzydula". Dalej plasują się: Polsat (9,95 proc.; gł. "Chirurdzy" i "Światowe Rekordy Guinnessa") i TVP 2 (7,53 proc. "Słowo na niedzielę", programy lokalne, "Tancerze").
"Siostry" gromadzą przed telewizorami głównie kobiety, widzów powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Widownia "Sióstr" odcinek po
odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji
serialu
Profil widowni produkcji
Dołącz do dyskusji: TVP 1: udany debiut serialu 'Siostry'