TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)
W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV, który zyskał najbardziej w czołówce. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lutym 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,44 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 21,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W lutym 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,34 proc., jednak w skali roku stacja ta zanotowała wzrost o 4,38 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała stacja TTV, która pochwalić się może największym wzrostem w pierwszej dziesiątce zestawienia. Jej udział zwiększył się bowiem o 25 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,70 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,41 proc., po wzroście wynoszącym 2,92 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka (1,13 proc.; do góry o 2,73 proc.).
Dalej z takim samym udziałem uplasowały się dwa kanały: Polsat News (0,97 proc.; w dół o 1,02 proc.) i TVP3 (również 0,97 proc.; też w dół o 1,02 proc.), które odnotowały jedyne spadki w top 10. Czołową dziesiątkę uzupełniają: Stopklatka TV (0,96 proc.; + 6,67 proc.), TVP ABC (0,88 proc.; + 22,22 proc.) i Polo TV (0,82 proc.; + 1,23 proc.).
Stacja |
Wszyscy 4+ |
||
luty 2015 |
luty 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
2,82% |
3,44% |
2 |
TVP INFO |
3,20% |
3,34% |
3 |
TTV |
1,36% |
1,70% |
4 |
TVP Seriale |
1,37% |
1,41% |
5 |
TVP Rozrywka |
1,10% |
1,13% |
6 |
Polsat News |
0,98% |
0,97% |
7 |
TVP3 |
0,98% |
0,97% |
8 |
Stopklatka |
0,90% |
0,96% |
9 |
TVP ABC |
0,72% |
0,88% |
10 |
Polo TV |
0,81% |
0,82% |
11 |
Fokus TV |
0,69% |
0,80% |
12 |
Nickelodeon |
0,83% |
0,77% |
13 |
ATM Rozrywka |
0,69% |
0,74% |
14 |
TVP Historia |
0,65% |
0,66% |
15 |
Eurosport 1 |
0,59% |
0,64% |
16 |
TVN Style |
0,63% |
0,63% |
17 |
Disney Junior |
0,67% |
0,60% |
18 |
Cartoon Network |
0,57% |
0,60% |
19 |
Discovery |
0,54% |
0,58% |
20 |
Polsat Play |
0,58% |
0,57% |
21 |
Polsat Film |
0,46% |
0,54% |
22 |
TVP Kultura |
0,51% |
0,52% |
23 |
TVN Turbo |
0,50% |
0,50% |
24 |
Nick Jr |
0,38% |
0,47% |
25 |
Polsat Sport |
0,37% |
0,44% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lutym 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do lutego 2015 roku zwiększył się tutaj o 4,95 proc. i wyniósł 2,33 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TTV (2 proc.; wzrost o 22,70 proc.). Na podium znalazły się jeszcze TVP Seriale (1,79 proc.; do góry o 23,45 proc.).
Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym 35,29 proc. do 0,92 proc., pochwalić się mógł Fokus TV.
Z kolei największy spadek w top 10 odnotowało TVP Info - było to 3,82 proc. do 1,26 proc.
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|
luty 2015 |
luty 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
2,22% |
2,33% |
2 |
TTV |
1,63% |
2,00% |
3 |
TVP Seriale |
1,45% |
1,79% |
4 |
Polo TV |
1,24% |
1,36% |
5 |
TVP INFO |
1,31% |
1,26% |
6 |
TVP Rozrywka |
0,95% |
1,10% |
7 |
ATM Rozrywka |
0,79% |
0,97% |
8 |
Stopklatka |
0,96% |
0,93% |
9 |
Fokus TV |
0,68% |
0,92% |
10 |
TVN Style |
0,87% |
0,86% |
11 |
Polsat Film |
0,72% |
0,83% |
12 |
Eska TV |
1,10% |
0,80% |
13 |
TVN Turbo |
0,75% |
0,79% |
14 |
TVP ABC |
0,63% |
0,79% |
15 |
Discovery |
0,77% |
0,79% |
16 |
Polsat News |
0,75% |
0,71% |
17 |
Polsat Play |
0,73% |
0,69% |
18 |
Disney Junior |
0,74% |
0,66% |
19 |
Comedy Central |
0,45% |
0,60% |
20 |
Nickelodeon |
0,66% |
0,57% |
21 |
TVP3 |
0,54% |
0,55% |
22 |
TVP Historia |
0,57% |
0,54% |
23 |
FOX |
0,21% |
0,50% |
24 |
MiniMini+ |
0,46% |
0,46% |
25 |
Cartoon Network |
0,41% |
0,45% |
Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)