TVN24 kupi drugi śmigłowiec i powiększy sieć oddziałów
Kanał informacyjny TVN24 chce w tym roku utrzymać oglądalność na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznych 3 proc. - poinformował Adam Pieczyński, redaktor naczelny kanału i członek zarządu TVN.
W 2007 roku TVN 24 zwiększył swój ogólny całodobowy udział w rynku do 3 proc. z 2 proc. w roku 2006. W pierwszym kwartale 2008 roku wyniósł on 2,6 proc., czyli tyle samo co przed rokiem.
"Chcemy utrzymać nasz udział w rynku na poziomie z ubiegłego roku. Nie będzie to jednak łatwe zadanie, bo w tym roku są Mistrzostwa Europy w piłce nożnej oraz olimpiada w Pekinie" - powiedział Pieczyński.
W tegorocznych planach kanału jest także powiększenie sieci oddziałów i zakup drugiego śmigłowca.
"Niebawem planujemy uruchomienie naszego dziewiątego oddziału w Białymstoku. W tym roku nie będziemy otwierać kolejnych" - powiedział redaktor naczelny.
Dodał, że TVN24 chce kosztem kilku mln zł kupić drugi śmigłowiec.
Pytany o wyniki kanału informacyjnego za pierwszy kwartał 2008 roku odpowiedział: "nasza sytuacja jest bardzo dobra", nie podając więcej szczegółów.
TVN24 dociera obecnie do 43 proc. gospodarstw domowych. Program TVN 24 dostępny jest w około 5,5 mln gospodarstw domowych za pośrednictwem cyfrowych platform satelitarnych działających w Polsce oraz przez ponad 470 sieci kablowych.
Dołącz do dyskusji: TVN24 kupi drugi śmigłowiec i powiększy sieć oddziałów