SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 i TVP Info w czwartek z wyższymi wynikami niż TVP2. 1 mln widzów przewagi „Faktów” nad „Wiadomościami”

Najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w czwartek, czyli w dniu uchwalenia przez sejm nowej ustawy o Sądzie Najwyższym, był TVN. Na czwartym i piątym miejscu uplasowały się kanały newsowe TVN24 i TVP Info, które miały lepsze wyniki niż m.in. TVP2, a 10. miejsce zajął Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

TVN w czwartek, 20 lipca 2017 roku miał średnio 9,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,15 proc. Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji wyniósł 8,44 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się TVN24, którego średni udział w zeszły czwartek wyniósł 7,61 proc.

Piąte miejsce, ze średnim wynikiem na poziomie 7 proc., zajęło TVP Info.

Gorzej od głównych stacji newsowych TVP i TVN wypadła Dwójka, która w analizowanym dniu miała średnio 5,58 proc. udziału.

Na wysokim - dziesiątym - miejscu uplasował się Polsat News. Jego średni wynik wyniósł 1,90 proc.

Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, TVN24, TVP Info i Polsat News w dniu 20 lipca br. zanotowały jedne z wyższych dobowych udziałów w historii nadawania. Wszystkie te stacje tego dnia obszernie relacjonowały uchwalenie przez sejm nowej ustawy o Sądzie Najwyższym.

Dla porównania, średni dobowy udział TVP Info w pierwszym półroczu br. wyniósł 3,52 proc., TVN24 - 4,29 proc., a Polsatu News - 1,14 proc.

Również wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 stacje newsowe TVN, TVP i Polsatu 20 lipca br. zanotowały zdecydowanie wyższe wyniki od średnich danych długookresowych.

Spośród tych trzech stacji najlepiej również i tutaj wypadł TVN24, którego udział wyniósł 3,88 proc. TVP Info miało w tym ujęciu 3 proc., a Polsat News - 1,56 proc.

Z kolei w zeszłym półroczu wynik TVN24 wynosił 2,41 proc. udziału, TVP Info - 1,22 proc., a Polsatu News - 0,74 proc.

Spośród topowych audycji w analizowanych stacjach newsowych na antenie TVN24 najwięcej widzów zgromadziła relacja na żywo, która rozpoczęła się o godz. 21.24. Śledziło ją średnio 913 tys. widzów, co dało tej stacji 7,13 proc. udziału w rynku w 4+ i 4 proc. w 16-49.

W TVP Info hitem był program „Nie da się ukryć” (1,06 mln widzów; odpowiednio 8,45 i 3,15 proc. udziału), a w Polsat News - „Wydarzenia”, które rozpoczęły się o 22.08 (283 tys. widzów; odpowiednio 2,67 i 2,66 proc. udziału).

Sumaryczne wpływy reklamowe TVN24 w zeszły czwartek wyniosły 537 tys. zł, TVP Info - 125 tys. zł, a Polsatu News - 59 tys. zł.

Portal Wirtualnemedia.pl uzyskał również wyniki oglądalności czołowych serwisów informacyjnych z 20 lipca br.

Zdecydowanie najwięcej widzów tego dnia miały „Fakty” TVN, które oglądało średnio 2,78 mln widzów (odpowiednio 30,16 i 30,53 proc. udziału). Drugie miejsce, z widownią na poziomie 1,85 mln widzów, zajął „Teleexpress” TVP1. Kolejna pozycja należała do „Wiadomości” telewizyjnej Jedynki, które śledziło 1,75 mln osób. Czwarta była „Panorama” TVP2 (1,05 mln widzów), a piąte - „Wydarzenia”, które rozpoczęły się 20 minut wcześniej niż zazwyczaj (980 tys. oglądających).

 

Dołącz do dyskusji: TVN24 i TVP Info w czwartek z wyższymi wynikami niż TVP2. 1 mln widzów przewagi „Faktów” nad „Wiadomościami”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ynwytawresnok jeicaM
A ja się śmieję ze słupków oglądalności.
Nawet Krycha z Wałbrzycha się śmieje.
Takim śmiechem konserwatywnym
Buhahahahaha ( 5 x ha)
0 0
odpowiedź
User
qq
Między 21, a 23 to TVP Info wygrywa, a miedzy 20:00 a 21:00 to TVN 24 dlatego, że jest Kropka nad I i było orędzie premier, które także emitowało TVP 1. TVP info rządzi
0 0
odpowiedź
User
ewcia
TVN24 z jakimi wynikami wyskoczył w grupie komercyjnej. Jak by TVN 24 miał większy zasięg to strach się bać jakie by miał wyniki. TVP INFO zostało by zjedzone i nawet paproszek by po nich nie został.

0 0
odpowiedź