TVN wyprzedził Polsat w grupie komercyjnej, TVP Info ostro w dół
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował kanał TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 10 do 16 marca 2014 roku zmniejszył się o 0,72 pkt. proc. do 13,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,57 pkt. proc. i wyniósł 13 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu. Jego wynik wyniósł 12,46 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,20 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,12 proc.; do góry o 0,20 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,04 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TV4 (2,70 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVP Seriale (1,41 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP ABC (0,84 proc.; bez zmian) i Nickelodeon (0,69 proc.; + 0,15 pkt. proc.).
NAM |
03.03 - 09.03 |
10.03 - 16.03 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVP1 |
13,77% |
13,05% |
2 |
TVN |
12,43% |
13,00% |
3 |
Polsat |
12,26% |
12,46% |
4 |
TVP2 |
9,92% |
10,12% |
5 |
TVN7 |
3,56% |
3,41% |
6 |
TV PULS |
2,92% |
3,04% |
7 |
TVN24 |
3,34% |
2,78% |
8 |
TV4 |
2,62% |
2,70% |
9 |
TVP INFO |
3,20% |
2,50% |
10 |
Polsat2 |
1,47% |
1,53% |
11 |
TVP Seriale |
1,23% |
1,41% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,27% |
1,14% |
13 |
Polsat News |
1,36% |
1,13% |
14 |
Puls 2 |
1,23% |
1,13% |
15 |
TVP Regionalna |
0,95% |
0,96% |
16 |
TV6 |
0,91% |
0,91% |
17 |
TVP ABC |
0,84% |
0,84% |
18 |
Discovery |
0,74% |
0,79% |
19 |
TVP Rozrywka |
0,84% |
0,76% |
20 |
Nickelodeon |
0,54% |
0,69% |
Dołącz do dyskusji: TVN wyprzedził Polsat w grupie komercyjnej, TVP Info ostro w dół