SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: „Ugotowani” 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam

Pierwszą edycję programu „Ugotowani” śledziło w TVN 1,62 mln widzów. To nieznacznie więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 7,5 mln złotych (bez rabatów).

„Ugotowani” zapewnili stacji średnio 12,61 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 16,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem te proporcje wynosiły odpowiednio 11,83 i 15 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


 

Data AMR SHR % SHR %(16-49)
03-10-2010 1167279 10,64% 13,87%
10-10-2010 1212764 11,07% 14,23%
17-10-2010 1248782 10,09% 14,11%
24-10-2010 1674378 13,19% 18,22%
31-10-2010 1422052 11,27% 14,85%
07-11-2010 1910453 13,07% 17,00%
14-11-2010 1750095 13,29% 18,75%
21-11-2010 1898565 14,55% 19,49%
28-11-2010 1935253 13,71% 17,85%
05-12-2010 1998587 14,23% 18,49%
średnio 1621677 12,61% 16,80%
Średnio 2009 1608766 11,83% 15,00%


TVN w trakcie emisji formatu zajmował trzecią pozycję na rynku. Lepsze okazały się TVP1 (3,95 mln widzów i 30,8 proc. udziału) oraz TVP2 (2 mln widzów i 15,66 proc. udziału).  

stacja AMR SHR % SHR % (16-49)
TVP1 3958488 30,77% 23,46%
TVP2 2015042 15,66% 14,24%
TVN 1621677 12,61% 16,80%
POLSAT 1357067 10,55% 12,81%


Wśród widzów „Ugotowanych” dominowały kobiety oraz mieszkańcy miast.

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,11% 81
  Kobiety 60,89% 117
Wiek  4-9 2,53% 42
   10-15 4,64% 66
  16 - 19 3,74% 65
  20 - 24 5,67% 69
  25 - 29 11,88% 134
  30 - 34 11,95% 146
  35 - 39 9,56% 135
  40 - 44 7,67% 119
  45 - 49 6,55% 92
  50 - 54 7,95% 96
  55 - 59 9,01% 119
  60+ 18,84% 97
Wlk. miasta Wieś 29,51% 76
  < 50 tys. 23,23% 96
  50-100 tys. 9,91% 116
  100-200 tys. 9,71% 121
  > 200 tys. 27,65% 136
Zawód Top management 9,41% 121
  Pracownicy średniego szczebla 20,80% 144
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,30% 110
  Emeryci 25,64% 103
  Inni 21,85% 67
Wykształcenie Podstawowe 47,56% 104
  Średnie 32,40% 109
  Wyższe 12,86% 112
  Inne 7,17% 55

 

W każdym odcinku „Ugotowanych” brały udział cztery wybrane w castingach osoby z jednego miasta. Każda z nich przygotowała posiłek (trzy dania – przystawka, danie główne, deser) i zaprosiła do swojego domu/mieszkania na kolację pozostałych uczestników. W punktach oceniali oni przygotowany posiłek, jego pomysłowość, sposób podania, kompozycję poszczególnych dań oraz ogólną atmosferę wieczoru, w tym dodatkowe atrakcje, jak też samego gospodarza, z którym rywalizowali o wygraną. Show powstawało na licencji brytyjskiego formatu “Come Dine With Me”.Na razie nie wiadomo czy powstanie kolejna polska seria.

Dołącz do dyskusji: TVN: „Ugotowani” 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LucasDzihad
Dziwne, tabela mówi zupełnie co innego niż "artykuł"
program oglądają głównie stare baby po 60tce (18,8%)
i di tego ze wsi i miast poniżej 50k (w sumie ponad 50%)

Jak z 1,6mln odejmiesz tą widownię to lepiej by było rozdawać ulotki na mieście, niż kupować w tvn-ie
0 0
odpowiedź
User
ola
Bardzo fajny program, czekam na następną edycję....mam 26 lat
0 0
odpowiedź
User
wujek_samo_zlo
tabele też trzeba umieć czytać Panie "kozi ekspercie"
0 0
odpowiedź