TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, traci TLC
W lutym 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Kolejne miejsca zajęły Polsat Play i TVN Turbo, spadki zanotowały m.in. BBC Lifestyle i TLC, a zyskały m.in. E! oraz Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym br. wyniósł 0,63 proc., czyli tyle samo ile było w lutym ub.r. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 1,72 proc. i wyniósł 0,57 proc. Podium uzupełnia TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc. (bez zmian).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mógł kanał E! Entertainment. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,03 proc., a stacja ta jednak spadła z miejsca 11. na 12. - ostatnie.
Z kolei największą stratę zanotowała stacja BBC Lifestyle, która spadła z pozycji 9. na 11. Jej wynik zmalał bowiem o 33,33 proc. do 0,06 proc.
Na 10. miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej udział w rynku w lutym br. wyniósł 0,07 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
luty |
||
2015 |
2016 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,63% |
0,63% |
Polsat Play |
0,58% |
0,57% |
TVN Turbo |
0,50% |
0,50% |
Polsat Cafe |
0,35% |
0,39% |
TLC |
0,38% |
0,26% |
Discovery Life |
0,13% |
0,16% |
Domo |
0,13% |
0,15% |
Kuchnia+ |
0,11% |
0,10% |
Polsat Food |
0,09% |
0,09% |
Lifetime |
- |
0,07% |
BBC Lifestyle |
0,09% |
0,06% |
E!Entertainment |
0,02% |
0,03% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w lutym br. wyniósł 0,86 proc., po spadku o 1,15 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,79 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 5,33 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 5,48 proc. i wyniósł 0,69 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 33,33 proc. do 0,12 proc. udziału), a najwięcej straciła stacja TLC (było to 32 proc. do 0,34 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
|
luty |
||
2015 |
2016 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,87% |
0,86% |
TVN Turbo |
0,75% |
0,79% |
Polsat Play |
0,73% |
0,69% |
Polsat Cafe |
0,38% |
0,34% |
TLC |
0,50% |
0,34% |
Domo |
0,14% |
0,16% |
Discovery Life |
0,14% |
0,14% |
Polsat Food |
0,09% |
0,12% |
Kuchnia+ |
0,11% |
0,10% |
BBC Lifestyle |
0,11% |
0,08% |
E!Entertainment |
0,05% |
0,06% |
Lifetime |
- |
0,05% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, traci TLC