TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC
W marcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał TLC.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu br. wyniósł 0,71 proc., po wzroście w porównaniu do marca ub.r. o 4,41 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Warto dodać, że 28 marca br. kanał zanotował rekordowy dzienny udział, który wyniósł 1,18 proc.
Stacja wiosną wprowadziła na antenę kilka nowości, w tym programy „Polowanie na kuchnie”, „Apetyt na miłość” i „Niebywałe”. Kontynuowana jest też większość stałych pozycji jak „Magiel towarzyski”, „Stylowy magazyn” czy „Sablewskiej sposób na modę”.
- W sezonie wiosennym postawiliśmy na pozytywną rozrywkę, uczucia i masę uśmiechu - mówi Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
Drugą lokatę ex aequo ze średnim udziałem na poziomie 0,56 proc. zajęły dwie stacje: Polsat Play (którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,70 proc.) i TVN Turbo, który awansował z miejsca trzeciego (do góry o 14,29 proc.)
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał TLC, który spadł z pozycji 4. na 5. Jego wynik zmalał bowiem o 31,58 proc. do 0,26 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
marzec |
||
2015 |
2016 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,68% |
0,71% |
Polsat Play |
0,54% |
0,56% |
TVN Turbo |
0,49% |
0,56% |
Polsat Cafe |
0,34% |
0,36% |
TLC |
0,38% |
0,26% |
Domo |
0,13% |
0,14% |
Discovery Life |
0,17% |
0,12% |
Kuchnia+ |
0,09% |
0,10% |
Polsat Food |
0,06% |
0,10% |
Lifetime |
0,01% |
0,06% |
BBC Lifestyle |
0,06% |
0,06% |
E!Entertainment |
0,02% |
0,03% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w marcu br. wyniósł 0,95 proc., po spadku o 2,06 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 250 proc. do 0,07 proc. udziału), a największy spadek odnotowała stacja TLC (było to 35,09 proc. do 0,37 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
|
marzec |
||
2015 |
2016 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,97% |
0,95% |
TVN Turbo |
0,74% |
0,88% |
Polsat Play |
0,62% |
0,67% |
TLC |
0,57% |
0,37% |
Polsat Cafe |
0,39% |
0,34% |
Domo |
0,13% |
0,14% |
Discovery Life |
0,18% |
0,13% |
Polsat Food |
0,06% |
0,10% |
Kuchnia+ |
0,10% |
0,09% |
BBC Lifestyle |
0,08% |
0,08% |
Lifetime |
0,02% |
0,07% |
E!Entertainment |
0,05% |
0,07% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC