TVN Style liderem stacji lifestylowych. BBC Lifestyle, Kuchnia+ i Polsat Play mocno w górę
W lipcu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostała telewizja TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, z kolei najwięcej stracił Viacom Blink!.
Udział TVN Style w lipcu 2013 roku wyniósł 0,61 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 2,3 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 39,2 proc. i wyniósł 0,50 proc. Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł natomiast kobiecy kanał TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,44 proc., po spadku o 18,6 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca dziewiąte miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 65 proc. i wyniósł 0,07 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 40,6 proc. do poziomu 0,02 proc.
wszyscy 4+ |
||||
lipiec |
2012 |
2013 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN Style |
30 256 |
0,597 |
31 605 |
0,611 |
Polsat Play |
18 274 |
0,360 |
25 912 |
0,501 |
TLC |
27 567 |
0,544 |
22 932 |
0,443 |
TVN Turbo |
25 118 |
0,496 |
21 667 |
0,419 |
Polsat Cafe |
17 139 |
0,338 |
18 011 |
0,348 |
kuchnia+ |
5 523 |
0,109 |
7 945 |
0,153 |
Domo+ |
6 378 |
0,126 |
6 485 |
0,125 |
Polsat Food |
- |
- |
3 982 |
0,077 |
BBC Lifestyle |
2 014 |
0,040 |
3 439 |
0,066 |
LOVE |
1 343 |
0,026 |
1 206 |
0,023 |
Viacom Blink |
1 639 |
0,032 |
981 |
0,019 |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział spadł tutaj jednak o 4,4 proc. i wyniósł 0,82 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,70 proc.; spadek o 12,9 proc.), zaś ostatnia lokata podium należała do TLC (0,62 proc.; w dół o 24,5 proc.).
Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 69,5 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom Blink! - było to aż 72,5 proc.
wszyscy 16-49 |
||||
lipiec |
2012 |
2013 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN Style |
17 956 |
0,854 |
17 081 |
0,816 |
TVN Turbo |
16 975 |
0,808 |
14 747 |
0,704 |
TLC |
17 391 |
0,827 |
13 070 |
0,624 |
Polsat Play |
9 391 |
0,447 |
12 837 |
0,613 |
Polsat Cafe |
9 167 |
0,436 |
8 923 |
0,426 |
Domo+ |
3 400 |
0,162 |
3 534 |
0,169 |
kuchnia+ |
3 246 |
0,154 |
3 338 |
0,159 |
Polsat Food |
- |
- |
2 349 |
0,112 |
BBC Lifestyle |
1 241 |
0,059 |
2 091 |
0,100 |
LOVE |
683 |
0,032 |
667 |
0,032 |
Viacom Blink |
1 069 |
0,051 |
286 |
0,014 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w lipcu 2013 roku był serial „Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsatu Play przyciągnął 245 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacji najwięcej, bo cztery pozycje wprowadziła stacja TVN Style. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazły się dwie pozycje z TLC oraz jedna z TVN Turbo.
Raport TOP programów |
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
Program |
AMR |
SHR % |
|
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ |
Polsat Play |
244 911 |
2,59 |
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ |
TVN Style |
227 637 |
1,85 |
PAN I PANI HOUSE /REALITY SHOW/ |
TVN Style |
191 346 |
1,48 |
MOTO-ON /MAG.MOTOR.POL./ |
TVN Turbo |
184 518 |
1,98 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ |
TLC |
183 470 |
1,71 |
SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./ |
Polsat Play |
168 761 |
1,33 |
NASTOLETNIE PROSTYTUTKI Z PHNOM PENH /FILM DOK.W.BRYT./ |
TVN Style |
166 362 |
1,74 |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ |
TVN Style |
162 113 |
1,41 |
MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG.KAN./ |
Polsat Play |
158 646 |
2,20 |
DLACZEGO OSCAR PISTORIUS ZABIL NASZA CORKE? /FILM DOK.W.BRYT./ |
TLC |
151 646 |
2,06 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. BBC Lifestyle, Kuchnia+ i Polsat Play mocno w górę