SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style lepsze od TLC, Domo+ o 500 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w marcu br. było TVN Turbo, na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Style, który wyprzedził TLC. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.

Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,53 proc. po wzroście o 46,4 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Na pozycję drugą z trzeciej awansowała telewizja TVN Style. Jej udział wzrósł o 31 proc. i wyniósł 0,46 proc. Z miejsca pierwszego na trzecie spadł natomiast kanał TLC. Jego wynik w marcu br. to 0,45 proc. Był on lepszy o 19,5 proc. niż rok wcześniej.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 480 proc. i wyniósł 0,12 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na szóstą.

Spore wzrosty zanotowały także kanały Wedding TV (218,2 proc.) i BBC Lifestyle (119,4 proc.). Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 75 proc.).

marzec Wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 23 601 0,364 33 625 0,533
TVN Style 22 534 0,348 28 735 0,456
TLC 24 561 0,379 28 575 0,453
Polsat Play 12 450 0,192 15 919 0,253
Polsat Cafe 12 509 0,193 15 845 0,251
Domo 1 320 0,020 7 294 0,116
kuchnia.tv 5 328 0,082 6 168 0,098
Club TV 5 063 0,078 5 075 0,080
BBC Lifestyle 2 021 0,031 4 269 0,068
ITV 7 341 0,113 3 962 0,063
Wedding TV 703 0,011 2 235 0,035
Viacom Blink - - 1 429 0,023
Fashion 750 0,012 175 0,003


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem był w marcu kanał TVN Turbo (0,83 proc. udziału, wzrost o 38 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (ponad 0,62 proc. udziału, wzrost o 19,1 proc.), a dopiero trzecia była TVN Style (niemal 0,62 proc., + 29,7 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 260 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 63,6 proc.).

marzec wszyscy 16-49
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 16 027 0,600 21 667 0,828
TLC 13 967 0,523 16 315 0,623
TVN Style 12 683 0,475 16 113 0,616
Polsat Cafe 6 499 0,243 8 184 0,313
Polsat Play 6 886 0,258 7 527 0,288
kuchnia.tv 2 742 0,103 4 014 0,153
ITV 5 224 0,196 2 911 0,111
Domo 802 0,030 2 825 0,108
Club TV 2 218 0,083 2 753 0,105
BBC Lifestyle 920 0,034 2 534 0,097
Viacom Blink - - 981 0,037
Wedding TV 348 0,013 860 0,033
Fashion 286 0,011 92 0,004


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w marcu br. był mecz “Pucharu Polski”
, który do TVN Turbo przyciągnął 367 tys. widzów. W top 10 znalazły się cztery pozycje z anteny TVN Turbo, trzy z ramówki TLC, dwie z oferty TVN Style i jedna z oferty Polsat Play.

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ TVN Turbo 366 524 2,52
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 208 661 2,07
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ TVN Turbo 207 760 2,03
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ TLC 190 759 2,12
GADZET /MAG.POL./ TVN Turbo 185 275 1,58
ZAWODY /SER.DOK.POL./ TVN Style 181 437 1,74
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./ TLC 171 842 1,19
WSTYDLIWA OTYLOSC /PROG.DOK.W.BRYT./ TLC 165 654 1,45
MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG.KAN./ Polsat Play 159 446 1,34
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ TVN Style 159 425 1,10

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style lepsze od TLC, Domo+ o 500 proc. do góry

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
moja opinia
Nikt nie komentuje tego ciekawego artykułu przygotowanego przez ten znany serwis na temat mediów - więc ja po prostu uważam, że najlepiej jak zawsze wypadają tutaj TVN Turbo i TVN Style. Chociaż nie oglądam już za bardzo telewizji - wcześniej więcej byłem skłonny oglądać telewizje - uważam że warto coś zobaczyć właśnie w TVN Turbo lub TVN Style. Stanowczo dziękuje takim stacjom tematycznym jak Polsat Cafe, Polsat Play, ITV, Club TV i tym podobne twory śmieciowe - których też nigdy mnie nie interesują. Dotyczy to też stacji o wiele większym zasięgu i dostępności - jak Polsat, TVP1, TVP2 - nie oglądam nigdy za bardzo tego czegoś, może czasem coś w TVN - jeśli naprawdę warto coś tam można wybrać. Zarazem największym tworem śmieciowym są jak zawsze stacje należące do Polsatu - od zawsze wszyscy się śmieją z ich produkcji, totalnych głupot - można to zauważyć w internecie. Nawet z TVN nie ma takiego naśmiewania się - jak to jest w wypadku Polsatu, chociaż TVN też zalicza już coraz więcej wpadek programowych, ale od zawsze mistrzem w tworzeniu totalnych głupot jest Polsat czy też TVP...
0 0
odpowiedź
User
tlc
TLC = gwiazda jednego sezonu. Napompowany balon przez autopromocję a w środku nic!
0 0
odpowiedź
User
kot
Co prawda to prawda z tymi spotami autopromocyjnymi na TLC. Cała grupa Discovery chyba "jedzie po bandzie" tzn. dopychają każdy brake na maxa - wykorzystują cały dostępny czas autopromocyjny, problem jest tylko taki że tego oglądać się nie da. Ja osobiście jak tylko widzę promo od razu przełączam się na inny kanał i często zapominam wracać :)
0 0
odpowiedź