SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN obniżył ceny reklam o 10 proc., najdroższy jest 'Mam talent'

Średnio ceny reklam we wrześniowym cenniku TVN-u są niższe niż rok temu o 10 proc. Najwięcej kosztuje reklama podczas show "Mam talent", która jest droższa niż we wrześniu ub.r. Natomiast spoty przy nowym serialu "Naznaczony" są tańsze niż przy innych wieczornych serialach.

Za 30-sekundową reklamę podczas nadawanego w sobotę o 20.35 programu "Mam talent" zapłacić trzeba nawet 77,8 tys. zł, czyli o 17,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Potaniał za to emitowany w niedziele "Taniec z gwiazdami". Najdroższy 30-sekundowy spot w jego przerwie kosztuje bowiem 61,2 tys. zł, co oznacza spadek o 21,2 proc.

Staniały również ceny reklam przy piątkowym "Superkinie" - o 25,6 proc. do 48,4 tys. zł. Droższe są za to "Fakty" - we wrześniu 2009 roku za 30 sekund reklamy przed i po tym serwisie w dni powszednie zapłacić trzeba 53,5 tys. zł, a w weekendy - 48,5 tys. zł. We wrześniu ub.r. więcej kosztowały spoty przy wydaniach weekendowych (52,8 tys. zł) niż w dni powszednie (47,4 tys. zł)

Z kolei cena półminutowej reklamy w czasie nowego serialu "Naznaczony", emitowanego w środę o 21.30, dochodzi do 43,6 tys. zł. To mniej niż kosztują reklamy przy innych nadawanych przez TVN wieczorem serialach, np. za 30-sekundowy spot w czasie "Na Wspólnej" (emisja od poniedziałku do czwartku o 20.05) zapłacić trzeba do 46,9 tys. zł, a półminutowa reklama w przerwie serialu "39 i pół" (wtorek 21.30) kosztuje do 48,4 tys. zł.

TVN sprzedaż reklam na wrzesień rozpoczęła we wtorek. W poniedziałek 10 sierpnia ze sprzedażą ruszyła Telewizja Polska. Polsat ma ją otworzyć lada dzień.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: TVN obniżył ceny reklam o 10 proc., najdroższy jest 'Mam talent'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl