TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 20 do 26 października 2014 roku zmniejszył się o 0,88 pkt. proc. do 13,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 13,01 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,32 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,88 proc.; w dół o 0,32 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,27 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV4 (2,88 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVP Info (2,73 proc.; + 0,35 pkt. proc.), Puls 2 (1,56 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Polsat News (1,06 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Nickelodeon (0,81 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP ABC (0,73 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
13.10 - 19.10.2014 r. |
20.10 - 26.10.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
892 502 |
13,96% |
870 252 |
13,08% |
2 |
TVN |
827 736 |
12,94% |
865 732 |
13,01% |
3 |
TVP1 |
715 003 |
11,18% |
753 112 |
11,32% |
4 |
TVP2 |
588 397 |
9,20% |
590 714 |
8,88% |
5 |
TVN7 |
206 373 |
3,23% |
223 586 |
3,36% |
6 |
TV PULS |
196 579 |
3,07% |
217 484 |
3,27% |
7 |
TV4 |
168 125 |
2,63% |
191 572 |
2,88% |
8 |
TVN24 |
166 508 |
2,60% |
182 871 |
2,75% |
9 |
TVP INFO |
152 464 |
2,38% |
181 948 |
2,73% |
10 |
Polsat2 |
100 443 |
1,57% |
104 370 |
1,57% |
11 |
Puls 2 |
95 161 |
1,49% |
103 624 |
1,56% |
12 |
TVP Seriale |
79 779 |
1,25% |
86 803 |
1,30% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
81 619 |
1,28% |
82 968 |
1,25% |
14 |
Polsat News |
56 797 |
0,89% |
70 628 |
1,06% |
15 |
TV6 |
70 073 |
1,10% |
69 738 |
1,05% |
16 |
TVP Regionalna |
59 608 |
0,93% |
63 578 |
0,96% |
17 |
TVP Rozrywka |
57 683 |
0,90% |
55 305 |
0,83% |
18 |
Nickelodeon |
41 127 |
0,64% |
53 675 |
0,81% |
19 |
ATM Rozrywka |
42 596 |
0,67% |
50 142 |
0,75% |
20 |
TVP ABC |
41 746 |
0,65% |
48 359 |
0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,14 pkt. proc. do 14,85 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,71 pkt. proc. do 14,32 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,45 pkt. proc. do 8,32 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,38 pkt. proc. do 7,24 proc.).
Wszyscy 16-49 |
13.10 - 19.10.2014 r. |
20.10 - 26.10.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
373 519 |
14,71% |
386 666 |
14,85% |
2 |
Polsat |
381 640 |
15,03% |
372 914 |
14,32% |
3 |
TVP1 |
199 787 |
7,87% |
216 629 |
8,32% |
4 |
TVP2 |
193 404 |
7,62% |
188 445 |
7,24% |
5 |
TV PULS |
99 159 |
3,91% |
103 724 |
3,98% |
6 |
TV4 |
73 131 |
2,88% |
84 171 |
3,23% |
7 |
TVN7 |
80 310 |
3,16% |
81 675 |
3,14% |
8 |
TVN24 |
51 715 |
2,04% |
58 822 |
2,26% |
9 |
Puls 2 |
40 516 |
1,60% |
44 122 |
1,69% |
10 |
Polsat2 |
41 294 |
1,63% |
41 946 |
1,61% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
37 368 |
1,47% |
37 398 |
1,44% |
12 |
TVP Seriale |
33 845 |
1,33% |
33 899 |
1,30% |
13 |
TV6 |
33 447 |
1,32% |
32 444 |
1,25% |
14 |
TVP INFO |
23 595 |
0,93% |
32 242 |
1,24% |
15 |
ATM Rozrywka |
23 043 |
0,91% |
26 032 |
1,00% |
16 |
Eska TV |
27 280 |
1,07% |
24 366 |
0,94% |
17 |
Polo TV |
23 130 |
0,91% |
23 545 |
0,90% |
18 |
TVN Style |
23 214 |
0,91% |
23 308 |
0,90% |
19 |
Polsat News |
18 420 |
0,73% |
22 450 |
0,86% |
20 |
TVN Turbo |
20 758 |
0,82% |
22 116 |
0,85% |
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia