TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Prawie 7 mln widzów serialu „Ranczo”
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 marca 2015 roku zmniejszył się o 0,08 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,03 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Wynik tej stacji to 12,02 proc., po wzroście o 0,87 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,02 proc.; w dół o 0,49 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 46,39 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,33 pkt. proc.
Wszyscy 4+ |
23.02 - 01.03.2015 r. |
02.03 - 08.03.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
939 781 |
13,17% |
924 433 |
13,09% |
2 |
TVN |
801 257 |
11,23% |
865 417 |
12,26% |
3 |
Polsat |
795 404 |
11,15% |
848 538 |
12,02% |
4 |
TVP2 |
678 914 |
9,51% |
637 111 |
9,02% |
5 |
TVN7 |
249 563 |
3,50% |
228 058 |
3,23% |
6 |
TV PULS |
206 788 |
2,90% |
222 332 |
3,15% |
7 |
TVP INFO |
213 086 |
2,99% |
221 382 |
3,14% |
8 |
TV4 |
210 465 |
2,95% |
208 634 |
2,96% |
9 |
TVN24 |
190 980 |
2,68% |
189 504 |
2,68% |
10 |
Puls 2 |
118 666 |
1,66% |
113 731 |
1,61% |
11 |
Polsat2 |
104 680 |
1,47% |
97 000 |
1,37% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
101 368 |
1,42% |
90 415 |
1,28% |
13 |
TVP Seriale |
104 553 |
1,47% |
90 216 |
1,28% |
14 |
TV6 |
89 788 |
1,26% |
80 116 |
1,13% |
15 |
TVP Rozrywka |
73 340 |
1,03% |
72 749 |
1,03% |
16 |
TVP Regionalna |
70 116 |
0,98% |
70 860 |
1,00% |
17 |
Polsat News |
68 050 |
0,95% |
67 525 |
0,96% |
18 |
TVP ABC |
51 876 |
0,73% |
56 857 |
0,81% |
19 |
Stopklatka |
61 615 |
0,86% |
55 636 |
0,79% |
20 |
Nickelodeon |
57 766 |
0,81% |
52 124 |
0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,54 pkt. proc. do 14,52 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 13,18 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, wynosząc 9,10 proc., w porównaniu do poprzedniego tygodnia się nie zmienił. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,07 pkt. proc. do 8,19 proc.).
Wszyscy 16-49 |
23.02 - 01.03.2015 r. |
02.03 - 08.03.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
363 573 |
12,98% |
399 808 |
14,52% |
2 |
Polsat |
372 994 |
13,31% |
363 047 |
13,18% |
3 |
TVP1 |
254 794 |
9,10% |
250 694 |
9,10% |
4 |
TVP2 |
231 505 |
8,26% |
225 416 |
8,19% |
5 |
TV PULS |
102 878 |
3,67% |
108 317 |
3,93% |
6 |
TV4 |
92 150 |
3,29% |
95 369 |
3,46% |
7 |
TVN7 |
93 677 |
3,34% |
82 843 |
3,01% |
8 |
TVN24 |
55 010 |
1,96% |
59 823 |
2,17% |
9 |
Puls 2 |
53 931 |
1,93% |
50 716 |
1,84% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
47 380 |
1,69% |
42 010 |
1,53% |
11 |
TV6 |
39 855 |
1,42% |
39 494 |
1,43% |
12 |
TVP Seriale |
42 304 |
1,51% |
37 827 |
1,37% |
13 |
Polsat2 |
41 518 |
1,48% |
36 158 |
1,31% |
14 |
TVP INFO |
33 156 |
1,18% |
35 200 |
1,28% |
15 |
Polo TV |
39 322 |
1,40% |
31 676 |
1,15% |
16 |
Eska TV |
33 413 |
1,19% |
29 373 |
1,07% |
17 |
TVN Style |
27 295 |
0,97% |
26 870 |
0,98% |
18 |
TVP Rozrywka |
22 974 |
0,82% |
26 542 |
0,96% |
19 |
Stopklatka |
27 052 |
0,97% |
24 635 |
0,89% |
20 |
Disney Junior |
20 107 |
0,72% |
21 783 |
0,79% |
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Prawie 7 mln widzów serialu „Ranczo”