TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował kanał TVN. Natomiast w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na miejscu pierwszym. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej stacji TVN w okresie od 21 do 27 października 2013 roku wzrósł o 0,75 pkt. proc. do 13,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 0,70 proc. i wyniósł 11,94 proc. Natomiast z pozycji lidera na ostatnie miejsce podium spadła TVP1, której wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,62 proc., po spadku o 1,30 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,04 proc.; w górę o 0,32 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,04 pkt. proc. do 1,19 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,05 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,36 proc.; + 0,18 pkt. proc), TV4 (2,99 proc.; + 0,09 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,89 proc.; + 0,08 pkt. proc) oraz TV6 (0,81 proc.; + 0,05 pkt. proc).
NAM |
14.10 - 20.10 |
21.10 - 27.10 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
12,78% |
13,53% |
2 |
Polsat |
12,64% |
11,94% |
3 |
TVP1 |
12,92% |
11,62% |
4 |
TVP2 |
10,72% |
11,04% |
5 |
TVN7 |
3,58% |
3,39% |
6 |
TV PULS |
3,18% |
3,36% |
7 |
TVN24 |
3,10% |
3,03% |
8 |
TV4 |
2,90% |
2,99% |
9 |
Polsat2 |
1,81% |
1,78% |
10 |
Puls 2 |
1,29% |
1,25% |
11 |
TVP INFO |
1,23% |
1,19% |
12 |
TVP Seriale |
1,20% |
1,16% |
13 |
TVP Regionalna |
0,96% |
1,05% |
14 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,16% |
1,01% |
15 |
ATM Rozrywka |
0,81% |
0,89% |
16 |
Polsat News |
0,92% |
0,89% |
17 |
TV6 |
0,76% |
0,81% |
18 |
Discovery |
0,71% |
0,76% |
19 |
AXN |
0,71% |
0,76% |
20 |
TVN Style |
0,76% |
0,72% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się telewizja TVN, która zyskała tutaj 1,01 pkt. proc. do 15,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,14 pkt. proc. do 12,53 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (wzrost udziału o 0,10 pkt. proc. do poziomu 9,06 proc.).
NAM |
14.10 - 20.10 |
21.10 - 27.10 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
14,72% |
15,73% |
2 |
Polsat |
13,67% |
12,53% |
3 |
TVP2 |
8,96% |
9,06% |
4 |
TVP1 |
9,07% |
7,86% |
5 |
TV PULS |
3,61% |
3,79% |
6 |
TVN7 |
3,80% |
3,32% |
7 |
TV4 |
3,04% |
3,29% |
8 |
TVN24 |
2,18% |
2,24% |
9 |
Polsat2 |
1,78% |
1,77% |
10 |
TVP Seriale |
1,32% |
1,36% |
11 |
Puls 2 |
1,30% |
1,19% |
12 |
Discovery |
1,05% |
1,18% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,29% |
1,08% |
14 |
Polo TV |
0,93% |
0,97% |
15 |
ATM Rozrywka |
0,91% |
0,94% |
16 |
Eska TV |
1,10% |
0,92% |
17 |
TVN Style |
1,01% |
0,90% |
18 |
TV6 |
0,88% |
0,89% |
19 |
TVN Turbo |
0,71% |
0,87% |
20 |
AXN |
0,85% |
0,87% |
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia