TVN liderem, TVP2 przed TVP1 w grupie 16-49. Mecz Ukraina - Polska hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej telewizji TVN w okresie od 7 do 13 października 2013 roku wzrósł o 0,40 pkt. proc. do 13,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,73 proc. i wyniósł 12,74 proc. Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, którego wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,84 proc., po spadku o 1,27 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,31 proc.; w górę o 0,74 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,09 pkt. proc. do 1,29 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,07 pkt. proc. do 1,07 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVN7 (3,88 proc.; + 0,40 pkt. proc), TV4 (3,06 proc.; + 0,18 pkt. proc), Puls 2 (1,32 proc.; + 0,09 pkt. proc), TTV (1,07 proc.; + 0,12 pkt. proc), TV6 (0,84 proc.; + 0,05 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,75 proc.; + 0,04 pkt. proc).
NAM |
30.09 - 06.10 |
07.10 - 13.10 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
13,29% |
13,69% |
2 |
TVP1 |
12,01% |
12,74% |
3 |
Polsat |
13,11% |
11,84% |
4 |
TVP2 |
10,57% |
11,31% |
5 |
TVN7 |
3,48% |
3,88% |
6 |
TV PULS |
3,39% |
3,08% |
7 |
TVN24 |
3,05% |
3,07% |
8 |
TV4 |
2,88% |
3,06% |
9 |
Polsat2 |
1,84% |
1,83% |
10 |
Puls 2 |
1,23% |
1,32% |
11 |
TVP INFO |
1,20% |
1,29% |
12 |
TVP Seriale |
1,28% |
1,18% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
0,95% |
1,07% |
14 |
TVP Regionalna |
1,00% |
1,07% |
15 |
Polsat News |
0,97% |
0,96% |
16 |
ATM Rozrywka |
0,90% |
0,86% |
17 |
TV6 |
0,79% |
0,84% |
18 |
TVP Rozrywka |
0,71% |
0,75% |
19 |
TVN Style |
0,74% |
0,74% |
20 |
Polo TV |
0,74% |
0,72% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera również należała do telewizji TVN, która zyskała tutaj 0,49 pkt. proc. do 16,14 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,16 pkt. proc. do 13,08 proc. Ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,87 pkt. proc. do poziomu 9,66 proc.).
NAM |
30.09 - 06.10 |
07.10 - 13.10 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
15,65% |
16,14% |
2 |
Polsat |
14,24% |
13,08% |
3 |
TVP2 |
8,79% |
9,66% |
4 |
TVP1 |
7,96% |
8,34% |
5 |
TVN7 |
3,56% |
3,73% |
6 |
TV4 |
3,08% |
3,34% |
7 |
TV PULS |
3,99% |
3,31% |
8 |
TVN24 |
2,00% |
2,26% |
9 |
Polsat2 |
1,82% |
1,80% |
10 |
TVP Seriale |
1,45% |
1,32% |
11 |
Puls 2 |
1,25% |
1,31% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
0,98% |
1,24% |
13 |
Polo TV |
1,03% |
1,03% |
14 |
ATM Rozrywka |
0,94% |
0,97% |
15 |
Eska TV |
1,05% |
0,97% |
16 |
TV6 |
0,87% |
0,95% |
17 |
TVN Style |
0,96% |
0,95% |
18 |
Discovery |
0,94% |
0,90% |
19 |
Disney Junior |
0,74% |
0,78% |
20 |
AXN |
0,85% |
0,75% |
Dołącz do dyskusji: TVN liderem, TVP2 przed TVP1 w grupie 16-49. Mecz Ukraina - Polska hitem tygodnia