SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: "Kryminalni" słabiej niż rok temu

Siódma seria "Kryminalnych", której emisję TVN zakończyła wiosną tego roku, miała niższą oglądalność niż piąta seria, nadawana rok temu. Podczas nadawania produkcji TVN przegrywała z TVP 1 i Polsatem, wyprzedzając jedynie TVP 2.

Średnia widownia siódmej serii "Kryminalnych" wyniosła 2,72 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. To mniej niż w przypadku emitowanej rok temu piątej odsłony serialu, którą oglądało średnio 3,36 mln osób.

Spadek nastąpił także w przypadku udziałów w rynku zarówno w grupie 4+ jak w i komercyjnej 16-49. Udziały TVN w czasie emisji piątej serii wynosiły odpowiednio 22,64 proc. i 24.11 proc., a w przypadku siódmego sezonu było to 17,79 proc. i 18,09 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
08-09-2007 2 504 327 16,92% 17,73%
15-09-2007 2 545 259 17,82% 18,54%
22-09-2007 2 719 084 19,62% 20,01%
29-09-2007 2 755 774 18,67% 20,02%
06-10-2007 2 643 846 17,82% 16,46%
13-10-2007 2 616 605 17,03% 16,01%
20-10-2007 2 987 072 19,18% 18,80%
27-10-2007 2 849 694 18,25% 19,41%
03-11-2007 3 143 129 19,63% 20,69%
10-11-2007 2 794 082 17,78% 18,38%
17-11-2007 2 203 058 12,82% 11,23%
24-11-2007 2 966 087 19,68% 21,01%
01-12-2007 2 619 169 17,16% 19,11%
średnia 2 715 912 17,79% 18,09%

Podczas emisji "Kryminalnych" TVN znalazła się na trzecim miejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma była TVP 1, która nadawała w tym czasie filmy fabularne. Przyciągały one przed ekrany średnio 4,05 mln widzów, na drugim miejscu znalazł się Polsat ("Jak Oni śpiewają" oraz filmy; 3,58 mln). Za TVN uplasowała się natomiast Dwójka (m.in. programy kabaretowe, mecze piłki nożnej oraz "Na imię mi Earl"; 2,4 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 4 049 791 26,57%
Polsat 3 579 642 23,49%
TVN - Kryminalni 2 715 912 17,79%
TVP 2 2 391 899 15,69%

Wśród widzów siódmej serii "Kryminalnych" większość stanowiły kobiety. Poza tym produkcja gromadziła przed telewizorami głównie osoby w wieku od 30 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia oraz mieszkańców średnich i największych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,84% 80

Kobiety 61,16% 118
Wiek 4- 9 2,50% 40

10- 15 6,23% 79

16 - 19 2,90% 46

20 - 24 3,08% 35

25 - 29 7,79% 93

30 - 34 8,57% 113

35 - 39 7,64% 116

40 - 44 5,82% 86

45 - 49 9,70% 120

50 - 54 10,87% 132

55 - 59 12,67% 182

60+ 22,25% 123
Wlk.miasta Wieś 27,26% 71

< 50 tys. 23,47% 97

50-100 tys. 9,39% 106

100-200 tys. 9,38% 117

> 200 tys. 30,50% 148
Zawód Top management 7,82% 97

Pracownicy szczebla średniego 16,67% 139

Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,75% 87

Emeryci 37,05% 142

Inne 21,71% 63
Wykształcenie Podstawowe 45,76% 101

Średnie 32,89% 111

Wyższe 12,62% 117

Inne 8,73% 62

Wpływy reklamowe ze spotów nadawanych przy serialu wyniosły 18,1 mln zł. (dane cennikowe nett, bez rabatów).

W listopadzie rozpoczęły się zdjęcia do kolejnej serii "Kryminalnych", która na ekranach pojawi się wiosną przyszłego roku. Nowy sezon liczyć będzie 15 odcinków.

Dołącz do dyskusji: TVN: "Kryminalni" słabiej niż rok temu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl