SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam

Nowy naziemny kanał TV 6 notuje w lipcu br. taką samą widownię i udział w rynku jak w czerwcu - pierwszym miesiącu nadawania stacji. Najpopularniejszą pozycją w Szóstce był dotąd znany z TV 4 serial “Włatcy móch”.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność Szóstki w okresie od 1 do 20 lipca br. wyniosła niecałe 3 tys. widzów, a jej udział uplasował się na poziomie 0,05 proc. i w grupie 4+ i w 16-49. Taki same wyniki kanał osiągał w czerwcu br.

Miesiąc Wszyscy 4+ 16-49 Kab-sat
AMR SHR % SHR % SHR %
lipiec 2 674 0,05% 0,05% 0,05%
czerwiec 2 643 0,05% 0,05% 0,06%


Najpopularniejszym programem dotychczas na antenie TV 6 był serial animowany “Włatcy móch” - jego najpopularniejszy odcinek, nadany 19 czerwca br., obejrzało 56 tys. widzów. Na drugim miejscu z niemal taką samą widownią znalazł się serial animowany “Oggy i ferajna”, a trzeci był talent show “America's Got Talent” (50 tys. oglądających). 

  Wszyscy 4+
Pozycja Data Start AMR SHR %
WLATCY MOCH /SER. ANIM. POL/ 19-06-2011 21:53 56 427 0,41%
OGGY I FERAJNA /SER.ANIM.FRA./ 08-06-2011 17:47 55 600 0,66%
AMERICA'S GOT TALENT 12-07-2011 21:03 50 174 0,41%
AMERICAN IDOL /PROGR.ROZ.USA/ 24-06-2011 20:01 41 903 0,36%
GALILEO /PROG. POP. NAUK. POL./ 05-06-2011 17:56 31 523 0,36%
JUNIOR MASTERCHEF 17-06-2011 18:00 31 440 0,41%
SO YOU THINK YOU CAN DANCE 15-07-2011 23:04 29 130 0,40%


Dane telemetryczne pokazują, że kanał śledzą głównie kobiety, widzowie między 10. a 17. rokiem życia, a także ci mający 25-29 lat i między 55. a 59. lat. Szóstkę oglądają najchętniej też osoby ze średnich miast i widzowie z wykształceniem podstawowym. 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,78% 74
Kobiety 64,22% 124
Wiek  4 – 9 2,60% 44
 10 – 12 4,57% 142
13 - 15 4,91% 137
16 - 17 5,64% 211
18 - 19 1,56% 53
20 - 24 3,50% 45
25 - 29 11,00% 124
30 - 34 4,36% 53
35 - 39 4,71% 64
40 - 44 4,09% 64
45 - 49 4,22% 61
50 - 54 7,41% 92
55 - 59 32,58% 420
60 - 64 2,46% 40
65+ 6,37% 45
Wlk. miasta Wieś 32,18% 82
< 50 tys. 23,41% 97
50-100 tys. 31,96% 372
100-200 tys. 5,70% 71
200-500 tys. 2,87% 31
> 500 tys. 3,88% 35
Zawód Top management 6,49% 75
Pracownicy średniego szczebla 9,86% 66
Pracownicy fizyczni i rolnicy 15,86% 79
Emeryci 37,03% 144
Inni 30,77% 100
Wykształcenie Podstawowe 59,13% 131
Średnie 18,98% 64
Wyższe 9,81% 78
Inne 12,08% 95


Cennikowe wpływy reklamowe Szóstki w analizowanym okresie wyniosły 4 mln zł (dane netto, bez rabatów).

Telewizja TV 6 dostępna jest w ramach drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i N oraz w małych sieciach kablowych. Według Nielsena, dociera do 35 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał należy do Polskich Mediów, nadawcy TV 4.

Dołącz do dyskusji: TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cryptom
Przecież ten kanał to zwykłe stare pomyje !!!
Jak było można dać koncesje dla tego kanału !!!
Ale widać że układ medialny Pana Soloża działa w pełni w Polsce !!!
SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20 12
odpowiedź
User
exmartino
I nie widzę tutaj większych perspektyw rozwoju dla tej stacji jeśli nie zmienią ramówki i nie wydłużą nadawania. Aż dziw bierze że coś takiego koduje sygnał!
20 12
odpowiedź
User
adi85
Dlatego uważam że pan Solorz powinien sprzedać swoje udziały w Polskie Media (TV4 i TV6) i te pieniądze zainwestować w Polsat.
Polskie Media powinny poszukać inwestora który zainwestuje w w/w kanały np. Time Warner lub Agora. Myślę że z zasięgiem naziemnym (DVB-T) nie było by problemu z znalezieniem inwestora.
21 12
odpowiedź