SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” – zachęca Empik

Empik rozpoczął miesięczną kampanię promującą czytelnictwo. Przy przygotowywaniu akcji firma współpracowała z agencjami WW/Brandesign i BrandKarma.

W ramach kampanii „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” na Facebookowym fanpage’u Empiku udostępniono aplikację, w której internauci mogą umieszczać autorskie zdjęcia i filmy ilustrujące hasło główne tej akcji. Chodzi o pokazanie osób „przyłapanych” na czytaniu w najróżniejszych miejscach, kontekstach i sytuacjach – zarówno w tych najbardziej oczywistych, jak i nietypowych.

Wśród fotografii zamieszczonych do 9 kwietnia, które uzyskają co najmniej 50 kliknięć w „Lubię to!” od użytkowników, jury wybierze 20 najlepszych. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia, w Światowy Dzień Książki, a wyróżnione zdjęcia będę eksponowane w wybranych salonach Empiku w Polsce oraz znajdą się na banerze umieszczonym w centrum Warszawy. Uczestnicy mogą wygrać karty prezentowe o wartości od 50 zł do 1000 zł


Celem konkursu jest pokazanie (szczególnie młodym ludziom), że lektura książek jest świetną i bardzo nowoczesną rozrywką. Akcję wspierają działania reklamowe w salonach Empik (plakaty, headery regałowe, banery w witrynach, informacje w dwutygodniku „Tom Kultury”). Założenia kampanii opracował dział PR & eventów Empiku, kreacją materiałów zajęła się Wika Wojciechowska z WW/Brandesign, a aplikację Facebookową przygotowała agencja BrandKarma.

Dołącz do dyskusji: „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” – zachęca Empik

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MariannaPR
Tak naprawdę to zerżnęli pomysł od akcji 'Cały Facebook czyta!' zapoczątkowanej przez jedno z wydawnictw. Oni przynajmniej chcieli zjednoczyć całe środowisko i pamiętam, że zapraszali też Empik.. który się wypiął!

Teraz myślą, że zbawiają czytelnictwo a to tylko akcja reklamowa...

smutne
0 0
odpowiedź