SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzy miliony widzów lodowego show TVP2

Drugą edycję programu "Gwiazdy tańczą na lodzie" oglądało średnio 3,02 mln osób. Jesienna odsłona formatu przyciągnęła blisko 1,5 miliona widzów więcej. Mimo spadku oglądalności, TVP 2 z blisko 23 proc. udziałem w rynku była w paśmie emisji widowiska stacją pierwszego wyboru.

Największą oglądalność miał finał programu wyemitowany 23 maja. Zobaczyło go średnio 3,46 mln osób, dając stacji 26,91 proc. udziału w rynku (część 1- 3,1 mln i 24,25 proc. udziału, część 2- 3,48mln i 25,61 proc. udziału , część 3- 3, 81 mln widzów i 33,19 proc. udziału) - wynika z danych AGB NMR przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

GTNL Grupa 4+ Grupa 4+ (16 - 49)
Data AMR SHR % SHR %
07.03.2008 3242681 24,10% 16,39%
14.03.2008 3087680 22,61% 16,82%
28.03.2008 3279666 23,32% 17,17%
04.04.2008 3134602 22,60% 15,81%
11.04.2008 2799388 20,69% 14,36%
18.04.2008 2708271 19,03% 14,07%
25.04.2008 2821674 20,97% 13,82%
02.05.2008 2703373 21,29% 15,98%
09.05.2008 2911178 22,82% 17,11%
16.05.2008 2923939 23,51% 15,13%
23.05.2008 3445849 26,91% 20,75%
Średnio 3016416 22,58% 16,19%


TVP2 dzięki emisji widowiska była liderem pasma. Telewizję TVN śledziło przed telewizorami w tym czasie 2,82 mln widzów (21,11 proc. udziałów w rynku), TVP1 2,6 mln widzów (19,48 proc. udziałów w rynku), Polsat - 2 mln widzów (14,96 proc. udziałów w rynku).

Program cieszył się popularnością głównie wśród kobiet. W jego profilu widowni dominują mieszkańcy wsi i miast poniżej 50 tysięcy mieszkańców, emeryci oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 30,77% 64

Kobiety 69,23% 133
Wiek 4 - 9 2,47% 40

10 - 15 3,81% 50

16 - 19 2,50% 40

20 - 24 2,88% 33

25 - 29 3,59% 42

30 - 34 6,53% 83

35 - 39 3,99% 59

40 - 44 5,91% 90

45 - 49 5,64% 73

50 - 54 11,68% 142

55 - 59 13,08% 182

60+ 37,91% 206
Wlk.miasta Wieś 41,68% 108

< 50 tys. 22,50% 95

50-100 tys. 9,74% 109

100-200 tys. 8,49% 107

> 200 tys. 17,59% 84
Zawód Top management 6,02% 73

Pracownicy szczebla średniego 10,48% 78

Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,06% 82

Emeryci 50,32% 195

Inne 17,11% 52
Wykształcenie Podstawowe 51,39% 116

Średnie 31,45% 104

Wyższe 10,88% 91

Inne 6,28% 45


Zyski z bloków reklamowych emitowanych wokół formatu wyniosły 12,7 miliona złotych (dane cennikowe, nie uwzględniające rabatów). Stacja jest umiarkowanie zadowolona z wyników programu, jednak prawdopodobnie nie będzie go kontynuować. Show po raz kolejny stało się bowiem obiektem krytyki licznych środowisk.

Firma Rochstar, produkująca program, świadoma nieprzychylnej atmosfery wokół show, zaproponowała publicznemu nadawcy nowy projekt - opartą na holenderskiej licencji "Bitwę chórów". W programie mają rywalizować ze sobą chóry, a całość ma być emitowana na żywo w "bogatej" oprawie. TVP2 jest przychylna pomysłowi i poważnie rozważa umieszczenie widowiska w jesiennej ramówce.

Dołącz do dyskusji: Trzy miliony widzów lodowego show TVP2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl