Trójka nowym liderem we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu w grupie wiekowej 15-75.
Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowała Trójka (z 11,6 proc. do 12,0 proc. udziału w rynku). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało RMF FM (z 10,6 proc. do 11,4 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca pierwszego - spadły Złote Przeboje Kolor (z 11,8 proc. do 10,6 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 8,5 proc. do 9,7 proc.).
Wrocław |
luty 2012 : lipiec 2012 |
sierpień 2012 : styczeń 2013 |
luty 2013 : lipiec 2013 |
sierpień 2013 : styczeń 2014 |
Trójka |
12,9% |
11,6% |
11,2% |
12,0% |
Radio RMF FM |
10,6% |
10,6% |
11,8% |
11,4% |
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław) |
11,7% |
11,8% |
10,1% |
10,6% |
Radio ZET |
7,7% |
8,5% |
8,6% |
9,7% |
Jedynka |
8,7% |
9,1% |
6,3% |
8,5% |
Radio ESKA (Wrocław) |
9,9% |
9,7% |
13,3% |
6,9% |
Radio VOX FM / do 2013-11 Radio Eska Rock |
5,2% |
5,3% |
5,2% |
5,0% |
Radio TOK FM |
5,4% |
4,9% |
4,9% |
5,0% |
Polskie Radio Wrocław |
4,7% |
4,7% |
3,5% |
4,9% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
4,2% |
4,0% |
4,6% |
4,0% |
Radio Wawa (Wrocław) |
3,7% |
4,4% |
4,7% |
3,8% |
Radio RAM 89,8 FM |
2,9% |
2,7% |
3,0% |
3,0% |
Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław) |
1,6% |
2,0% |
2,0% |
2,4% |
Radio Maryja |
1,8% |
1,8% |
1,4% |
2,0% |
Radio ZET Gold (Wrocław) / do 2013-06 Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław) |
1,5% |
0,5% |
1,1% |
2,0% |
Radio RMF MAXXX (Wrocław) / do 2012.09 Radio Aplauz (Wrocław) |
1,9% |
1,7% |
1,3% |
1,7% |
Radio ZET CHILLI |
1,2% |
1,3% |
1,5% |
1,6% |
Radio PiN |
0,1% |
0,6% |
0,2% |
1,2% |
Czwórka |
0,9% |
1,2% |
0,8% |
0,8% |
Dwójka |
1,3% |
0,7% |
1,0% |
0,8% |
Akademickie Radio LUZ (Wrocław) |
0,1% |
0,1% |
0,4% |
0,6% |
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław) |
0,8% |
1,7% |
1,0% |
0,6% |
Muzyczne Radio (Jelenia Góra) |
0,3% |
0,1% |
0,5% |
0,1% |
N= |
1 816 |
1 809 |
1 825 |
1 825 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Trójka nowym liderem we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor w dół