SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Triumf Euro RSCG Worldwide

Doroczny raport magazynu 'Advertising Age' pokazuje, że Euro RSCG Worldwide drugi rok z rzędu zyskała tytuł największej globalnej agencji reklamowej.

Po przebadaniu liczby globalnych klientów poszczególnych agencji tegoroczny Global Marketers Report magazynu "Advertising Age" już drugi rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej agencji reklamowej. W 2006 roku Euro RSCG Worldwide uzyskało pierwszą lokatę i w tym roku utrzymało tę pozycję dzięki rozwojowi we wszystkich regionach oraz bardzo dobrym wynikom działalności dla nowych klientów - dodatkowe 1,5 miliarda dolarów z globalnych działań dla Reckitt Bencksier oraz między innymi Sanofi Aventis, Kraft, ExxonMobil, Danone Group, Alcatel Lucent, Dell, Novartis i Areva. Według danych opublikowanych w minionym tygodniu przez "Advertising Age" Euro RSCG Worldwide znalazło się na szczycie rankingu z 42 globalnymi klientami oraz 1167 zleceniami, wyprzedzając agencje Ogilvy & Mather i McCann Erickson Worldwide, z którymi znalazło się w pierwszej trójce.

Wśród 100 największych globalnych reklamodawców wymienionych w raporcie, klientami Euro RSCG Worldwide są 32 marki, w tym między innymi: Ford Motor Co., Reckitt Benckiser, Danone Group, PSA Peugeot Citroen, Citigroup, Bayer, Schering-Plough Corp., Carrefour, ExxonMobil, Kraft, IBM, L'Oreal i Sanofi-Aventis. Obsługą tych klientów zajmują się liczne oddziały należące do 233 wszystkich biur Euro RSCG na świecie.

- Jesteśmy zdania, że agencja może być duża i zarazem przedsiębiorcza, globalna i kreatywna. Obecny ranking utwierdza nas w tym przekonaniu. Tytuł największej agencji na świecie, który dołącza do tytułów Globalnej Agencji Roku przyznanych przez "Advertising Age" i "Campaign" jest zwieńczeniem udanego roku dla naszej agencji - powiedział David Jones, Global CEO Euro RSCG Worldwide. - Bardziej jednak cieszą nas perspektywy na przyszłość i nie tyle pozycja największej agencji na świecie, ile największej zintegrowanej agencji komunikacji marketingowej.


"Advertising Age" corocznie publikuje listę 100 największych reklamodawców. Cały raport znajduje się na stronie i wymienia globalnych klientów 24 największych globalnych agencji.

Dołącz do dyskusji: Triumf Euro RSCG Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl