SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?

Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” oglądało 133 tys. widzów, znacznie więcej niż TVN Style - w paśmie emisji formatu - gromadził rok temu. Stacja chce zrealizować drugą edycję show.

Format “Trinny i Susannah ubierają Polskę” premierowo nadawany był w czwartki o 21.00. Pokazane w tym paśmie osiem odcinków dało stacji 0,92 proc. udziału w grupie 4+ i 1,41 proc. komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów - ponad 200 tys. - obejrzało ostatnie wydanie show wyemitowane 9 czerwca.

W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style gromadziła tylko 54 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,37 proc. i 0,61 proc. Program miał też znacznie wyższe udziały od średniego udziału stacji w okresie jego emisji, który wyniósł odpowiednio 0,36 proc. i 0,49 proc. Kanał TVN Style emitując “Trinny i Susannah ubierają Polskę” pokonał też z dużą przewagą konkurencyjne stacje lifestylowe. TLC w paśmie nadawania formatu  gromadziło 42 tys. widzów (emitowało wówczas m.in. serię “10 lat mniej”) , a Polsat Cafe - 28 tys. widzów (“Kobieta Cafe”).

Program był powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Odcinki emitowane w ramach pierwszej powtórki w piątki o 19.00 przyciągnęły przed ekrany średnio 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. w 4+ i 0,89 proc. w 16-49 (dane bez ostatniego odcinka).

Cennikowo premierowe odcinki formatu z reklam przyniosły 280 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety (stanowiły aż 74 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 34. rokiem życia oraz między 40. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

>>> Letnia ofensywa TVN Style: “Wojciech Cejrowski. Boso” i wakacyjny “Magiel"

W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” brytyjskie stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagały zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadał Mastiff Media Polska. Program wsparty został intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN (latem powtórzy on całą edycję), a także kampanią zewnętrzną.

- Jestem bardzo zadowolona z wyników programu. Pokazał on, że jesteśmy w stanie robić duże produkcje zarezerwowowane dotychczas dla dużych stacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Yvette Żółtowska-Darska, dyrektor TVN Style. - Chciałabym wyemitować kolejną edycję “Trinny i Susannah ubierają Polskę” - deklaruje. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy druga seria może pojawić się na antenie. Stacja musi znaleźć bowiem odpowiedni termin w napiętym kalendarzu stylistek, które realizują też lokalne wersje formatu w innych krajach.


Oglądalność “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
21-04-2011 161 789 1,13% 1,90%
28-04-2011 127 072 0,85% 1,14%
05-05-2011 143 719 0,96% 1,44%
12-05-2011 100 388 0,69% 1,19%
19-05-2011 86 950 0,61% 1,02%
26-05-2011 93 952 0,70% 0,88%
02-06-2011 145 880 1,10% 1,90%
09-06-2011 202 388 1,34% 1,80%
Średnia 132 809 0,92% 1,41%
 
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
22-04-2011 77 778 0,79% 1,63%
29-04-2011 38 951 0,34% 0,54%
06-05-2011 39 631 0,36% 0,64%
13-05-2011 62 768 0,56% 0,92%
20-05-2011 81 271 0,82% 1,06%
27-05-2011 50 206 0,44% 0,62%
03-06-2011 54 958 0,64% 0,91%
Średnia 58 022 0,55% 0,89%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+
AMR SHR %
TVN Style 132 809 0,92%
TLC 42 160 0,29%
Polsat Cafe 28 375 0,20%


Profil widowni formatu

Profil TVN Style ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 26,00% 54
Kobiety 74,00% 143
Wiek  4-9 2,51% 42
 10-15 1,57% 23
16 - 19 2,32% 41
20 - 24 9,03% 115
25 - 29 10,21% 115
30 - 34 10,47% 126
35 - 39 6,25% 85
40 - 44 10,29% 160
45 - 49 16,44% 239
50 - 54 13,48% 167
55 - 59 7,25% 93
60+ 10,18% 50
Wlk. miasta Wieś 9,08% 23
< 50 tys. 28,75% 120
50-100 tys. 18,12% 211
100-200 tys. 8,43% 104
> 200 tys. 35,62% 177
Zawód Top management 15,89% 183
Pracownicy średniego szczebla 34,49% 230
Pracownicy fizyczni i rolnicy 14,17% 71
Emeryci 14,02% 55
Inni 21,43% 70
Wykształcenie Podstawowe 19,50% 43
Średnie 55,83% 189
Wyższe 20,59% 164
Inne 4,09% 32


 

Dołącz do dyskusji: Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
kompletnie nieudany program
0 0
odpowiedź
User
ola
WSPANIAŁY PROGRAM....PROSIMY O DRUGĄ EDYCJĘ... BRAWO TVN STYLE.
0 0
odpowiedź
User
li
Ostatnio Daily Mail pokazal zdjecia tych alkocholiczek z komentarzem do kiczu który sprzedaja Niech sie wezma lepiej za brytjskie pasztety i lachony w stylu Jordan
0 0
odpowiedź