Treści wideo oglądane częściej niż kiedykolwiek
Amerykanie spędzają coraz więcej swojego czasu przed ekranami telewizorów, monitorów komputerowych, a także telefonów komórkowych.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że w maju bieżącego roku amerykańscy konsumenci przeznaczali na oglądanie telewizji średnio 127 godzin i 15 minut, czyli o 4 procent więcej niż przed rokiem (121:48) - informuje serwis Brandweek.
W przypadku czasu poświęcanego na korzystanie z internetu odnotowano wzrost o 9 procent: z 24 godzin i 16 minut do 26 godzin i 26 minut. Z kolei na oglądanie materiałów wideo w sieci Amerykanie przeznaczyli w maju średnio 2 godziny i 19 minut, a za pośrednictwem telefonów komórkowych 3 godziny i 15 minut.
Ponad 65 procent amerykańskich gospodarstw domowych korzystało w maju z usług operatorów kablowych lub satelitarnych, a odbieranych w nich było średnio prawie 160 telewizyjnych kanałów. Kolejne 35 procent domów korzysta również z usług VoD (video-on-demand), a 25 procent posiada urządzenia DVR (digital video recorder).
Z badania Nielsena wynika również, że w domu lub pracy dostęp do sieci ma około 220 milionów mieszkańców USA. W maju z internetu korzystało 162 miliony z nich (73 procent), a 119 milionów użytkowników obejrzało 7,5 miliarda klipów wideo online.
Dodatkowo w I kwartale bieżącego roku 91 milionów Amerykanów stanowiących 36 procent ogółu mobilnych subskrybentów z USA posiadało telefon komórkowy umożliwiający odtwarzanie i nagrywanie treści wideo.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Treści wideo oglądane częściej niż kiedykolwiek