TP tnie koszty, mniej pieniędzy na reklamę i sponsoring
Grupa TP przygotowała radykalny program oszczędnościowy na 2009 rok.
Program oszczędnościowy obejmuje:
- wstrzymanie rekrutacji zewnętrznej w Grupie TP,
- wstrzymanie decyzji wydatków inwestycyjnych na nowe
projekty,
- przygotowanie renegocjacji kontraktów z dostawcami,
- redukcja wydatków reklamowych usług dla konsumentów i biznesu
(B2C i B2B),
- wstrzymanie badania dotyczącego rebrandingu,
- centralizacja i redukcja wydatków szkoleniowych,
- optymalizacja wydatków na usługi konsultingowe,
- wstrzymanie zakupu sprzętu IT, licencji i oprogramowania,
- wstrzymanie wydatków sponsoringowych i charytatywnych oraz imprez
wewnętrznych i zewnętrznych,
- wstrzymanie realizacji istniejących zobowiązań oraz wstrzymanie
zawierania nowych zobowiązań w ramach uruchomionych projektów
inwestycyjnych.
- zmniejszenie floty samochodowej o około 25% i przesiadka do
tańszych modeli.
źródło: Telepolis, Gsmonline
Dołącz do dyskusji: TP tnie koszty, mniej pieniędzy na reklamę i sponsoring