SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TP obsługuje przez Internet

Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy serwis internetowy.

Telekomunikacja Polska (TP) uruchomiła internetowe biuro obsługi klientów (» www.tp.pl), w którym abonenci mogą przez internet m.in. zamawiać i modyfikować usługi, sprawdzić stan rozliczeń, monitorować status swoich zleceń, czy złożyć reklamację - poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

Do korzystanie z e-biura jest potrzebny numer telefonu, numer ewidencyjny abonenta (znajduje się na fakturze) oraz numer PIN abonenta, który można uzyskać dzwoniąc na Błękitną Linię.

"Uruchomienie przez TP nowego serwisu internetowego to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi Klientów z wykorzystaniem telefonu (Błękitna Linia) oraz Internetu (» www.tp.pl)" - czytamy w komunikacie spółki. Jednym z jego celów ma być zmniejszenie kosztów obsługi klientów.

TP uruchomiła Błękitną Linię we wrześniu 2003.

Dołącz do dyskusji: TP obsługuje przez Internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl