SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“TopGear” ze spadkiem o 33 proc., rośnie “Auto-Moto”

W styczniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży, na plusie miesiąc zakończyły jedynie “Automobilista” i pismo “Auto-Moto”, które zyskało najwięcej. Na przeciwnym biegunie znalazł się “TopGear”.

Liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał “Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2012 roku spadła jednak o 8,68 proc. względem stycznia 2011 roku i wyniosła 99 863 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował mniejszą stratę (4,20 proc.) i jego średni wynik spadł do 94 483 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska, rok temu Grupa Burda), którego sprzedaż ogółem zmalała jednak najbardziej w zestawieniu, bo aż o jedną trzecią. W styczniu br. zanotował on wynik na poziomie 52 943 egz. Tytuł ten obecnie kosztuje jednak 6,90 zł, a rok wcześniej był tańszy o 2 zł.

Drugim najchętniej kupowanym w pierwszym miesiącu 2012 roku miesięcznikiem było „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 46 691 egz. Magazyn ten zanotował wzrost sprzedaży o 13,11 proc., największy w całym rankingu.

Na trzecim miejscu znalazł się “Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedał się on w styczniu br. w liczbie 41 632 egz. (spadek o 13,46 proc.).

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor 99 863 109 361
Auto Świat 94 483 98 622
Miesięczniki
Top Gear 52 943 79 057
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 46 691 41 279
Auto Świat Poradnik 41 632 48 106
Auto Motor i Sport 30 037 34 611
Świat Motocykli 20 330 26 476
Automobilista 11 644 11 367
Classic Auto 7 330 7 904


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował magazyn “Automobilista”
(Automobilista). Jego wynik wzrósł o 31,04 proc. Najwięcej stracił natomiast “Świat Motocykli” (20,62 proc.).

Wirtualnemedia.pl styczeń grudzień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor 99 863 109 321
Auto Świat 94 483 94 383
Miesięczniki
Auto Motor i Sport 30 037 29 138
Auto Świat Poradnik 41 632 44 610
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 46 691 42 552
Automobilista 11 644 8 886
Classic Auto 7 330 7 888
Top Gear 52 943 50 838
Świat Motocykli 20 330 25 612

Dołącz do dyskusji: “TopGear” ze spadkiem o 33 proc., rośnie “Auto-Moto”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
litości!
Ale bałagan w tabelach? Ktoś to w ogóle sprawdza przed publikacją? Kogoś to później interesuje?
0 0
odpowiedź
User
smak
Top Gear ma ciepło zwłaszcza, że wakacje się zbliżają i dzieci wyjadą na wakacje.
0 0
odpowiedź