SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Top model 2” nie daje szans konkurencji

Druga edycja programu “Top model. Zostań modelką!” cieszy się większą popularnością niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria. Format zapewnia stacji TVN pozycję niekwestionowanego lidera rynku w środowe wieczory.

Po trzech odcinkach średnia oglądalność “Top model 2” wynosi 2,62 mln widzów, co przekłada się na 21,71 proc. udziału w grupie 4+ i 24,68 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Trzy pierwsze wydania reality-show rok temu śledziło natomiast 2,38 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 18,06 proc. i 21,52 proc.

W czasie emisji “Top model” TVN ma najwyższy udział w rynku zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów w wieku 16-49 lat. Pozostali nadawcy osiągają w całym rynku udziały na podobnym poziomie. Zajmująca drugą pozycję TVP 2 ma bowiem 11,97 proc., co osiąga nadając wtedy końcówkę “Rodzinki.pl” i filmy fabularne, Polsat ma 11,89 proc. (także filmy), a TVP 1 - 8,42 proc. (serial “Rezydencja”, program “Wybory 2011”). W grupie komercyjnej drugi jest Polsat z wynikiem na poziomie 12,74 proc.

>>> Tłumy na castingu do “Top model 2” (FOTOGALERIA)


Program śledzą głównie kobiety, widzowie młodzi, w średnim wieku i starsi (największą popularność format ma w grupie wiekowej 55-59 lat) oraz mieszkańcy miast.


Widownia “Top model 2” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
07-09-2011 2 541 981 20,91% 24,08%
14-09-2011 2 724 641 22,23% 25,40%
21-09-2011 2 607 730 22,02% 24,58%
Średnia 2 623 969 21,71% 24,68%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN – Top model 2 623 969 21,71% 24,68%
TVP 2 1 441 114 11,97% 12,33%
Polsat 1 430 524 11,89% 12,74%
TVP 1 1 428 466 11,87% 8,42%


Profil widowni “Top model 2”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,71% 68
Kobiety 67,29% 130
Wiek  4-9 2,44% 41
 10-15 4,23% 62
16 - 19 4,15% 74
20 - 24 5,83% 74
25 - 29 11,85% 133
30 - 34 10,22% 123
35 - 39 6,03% 82
40 - 44 6,99% 109
45 - 49 6,56% 95
50 - 54 9,65% 120
55 - 59 10,39% 134
60+ 21,67% 107
Wlk. miasta Wieś 27,17% 69
< 50 tys. 27,01% 112
50-100 tys. 9,84% 114
100-200 tys. 12,35% 153
> 200 tys. 23,63% 117
Zawód Top management 10,70% 123
Pracownicy średniego szczebla 18,76% 125
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,80% 94
Emeryci 28,54% 111
Inni 23,20% 76
Wykształcenie Podstawowe 45,82% 101
Średnie 29,96% 101
Wyższe 17,55% 140
Inne 6,66% 52


 

Dołącz do dyskusji: “Top model 2” nie daje szans konkurencji

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tvn -dno
Motłoch i plebes zawsze lubił pszenno- buraczane gnioty szmire kicz i badziewie
0 0
odpowiedź
User
Tvn -dno
Motłoch i plebes zawsze lubił pszenno- buraczane gnioty szmire kicz i badziewie
0 0
odpowiedź
User
kriss
z przykrością muszę stwierdzić że ostatni pokaz w Top Model był totalnie wulgarny, zero wyczucia
0 0
odpowiedź