Tomasz Lis i Dorota Gawryluk w reklamie "Faktu"
"Fakt" rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych, której hasło brzmi: "Nie uprzedzaj się. Oceń sam".
Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną i opiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanych dziennikarzy i publicystów publikowane na łamach Faktu, między innymi: wypowiedź Tomasza Lisa: "Fakt oddaje głos wszystkim stronom sporu" czy Doroty Gawryluk: "W Fakcie pojawiają się ciekawe pióra i osobowości".
- W kampanii wykorzystane zostały wypowiedzi zaczerpnięte z łamów Faktu, nie byly to wypowiedzi przygotowane na potrzeby kampanii, więc nie płacimy za wykorzystanie tych nazwisk - wyjaśnia Małgorzata Baluch z gazety Fakt.
Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz w internecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jest dział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.
Jednocześnie w lokalnych wydaniach Faktu prowadzona będzie kampania promocyjna pod hasłami: "Fakt Górą!" i "Liczy się Fakt".
Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis i Dorota Gawryluk w reklamie "Faktu"