Tomasz Kot będzie dalej reklamował Netię
Tomasz Kot okazał się najpopularniejszą twarzą wyborczej kampanii reklamowej Netii. Pokonał Magdalenę Różczkę i Piotra Adamczyka, dzięki czemu będzie promował firmę w kolejnych akcjach.
Tomasz Kot był jedną z trzech twarzy wyborczej kampanii reklamowej Netii, w której obok Magdaleny Różczki i Piotra Adamczyka przedstawiał swój program rozwoju internetu w Polsce. Aktor w manierze Waldemara Pawlaka przekonywał, jak łatwo można zmienić innego operatora na Netię.
W towarzyszącym kampanii medialnej głosowaniu internauci
decydowali, która z kandydujących osób będzie dalej promować Netię.
Kot otrzymał 40 proc. poparcia, wyprzedzając Różczkę (45 proc.) i
Adamczyka (25 proc.). Dzięki temu będzie występował w kolejnej
kampanii reklamowej operatora, która rozpocznie się już w
lipcu.
Kreacją kampanii odpowiadały agencje Brasie, 180 heartbeats
(internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanował
dom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - Zed
Digital).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot będzie dalej reklamował Netię