'To ważne...' w kampanii Inchcape Motor
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Inchcape Motor, dealera samochodów BMW i Mini. Akcja pod hasłem "To ważne&" obejmuje radio, internet i outdoor.
Ruszająca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa
Inchcape Motor, dealera samochodów BMW i
Mini, podkreśla, że ta firma zapewnia swoim klientom
entuzjazm, pewność i pełną satysfakcję. Poszczególne layouty
wykorzystywane w tej akcji opierają się na hasłach "To ważne skąd
wyjeżdżasz" i "To ważne, kto zagląda pod maskę Twojego samochodu".
Zwieńczeniem kampanii - zaplanowanej do końca października - będzie
uroczyste otwarcie największego i najnowocześniejszego salonu BMW w
Polsce, który Inchcape Motor wybudował właśnie w Warszawie.
Działania reklamowe w Warszawie i okolicach obejmują radio (Tok FM,
PIN, Pogoda, Roxy, Antyradio i Wawa), internet (Moto and Man,
serwisy gazeta.pl i interia.pl, TVN24.pl, Onet.pl) oraz outdoor
(siatki wielkoformatowe, backlighty, ekrany LED). Kreację kampanii
przygotowała agencja Banah Group, a za zakup
mediów odpowiada Brand Conection.
Dołącz do dyskusji: 'To ważne...' w kampanii Inchcape Motor