SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TLC wyprzedziło TVN Style, Domo+ do góry o 500 proc.

TVN Turbo było w listopadzie br. najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym. Największym wzrostem - aż o 500 proc. - pochwalić się mogło jednak Domo+, sporo zyskały też Wedding TV, TLC oraz Kuchnia+. Spadek dotknął tylko dwa kanały z dwunastu.

Udział męskiego kanału TVN Turbo wzrósł w zeszłym miesiącu o 28,1 proc. do 0,52 proc. Wiceliderem został adresowany do pań kanał TLC, który dzięki wzrostowi o 180,4 proc. awansował z miejsca piątego. Jego udział wyniósł 0,41 proc. Na trzecią pozycję z drugiej spadł kobiecy kanał TVN Style, którego udział jednak też wzrósł, ale mniej, bo o 7,7 proc. proc. Zakończył on listopad z wynikiem na poziomie 0,34 proc.

>>> TVN Style ma nowego dyrektora

Największy wzrost ponownie należał do zajmującej ósmą pozycję stacji Domo.tv. Poprawiła ona swój wynik sześciokrotnie i jej udział wyniósł 0,8 proc. Kanał ten w listopadzie br. rozpoczął nadawanie w wersji HD (tak jak Kuchnia+, więcej na ten temat). Drugi największy wzrost odnotowało Wedding TV (185,7 proc.), kolejne pozycje pod względem dynamiki zajęły wspomniane już TLC i Kuchnia+ (161,2 proc.).

Spadki w zestawieniu dotknęły tylko dwie stacje: Club TV oraz Fashion - ta ostatnia straciła więcej, bo 71,4 proc.

listopad Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 26 964 0,405 33 701 0,519
TLC 9 871 0,148 26 909 0,415
TVN Style 20 712 0,311 21 740 0,335
Polsat Play 12 838 0,193 20 001 0,308
Polsat Cafe 13 665 0,205 15 383 0,237
kuchnia+ 3 266 0,049 8 297 0,128
ITV 5 439 0,082 5 404 0,083
DOMO+ 872 0,013 5 098 0,079
Club TV  7 061 0,106 4 641 0,072
BBC Lifestyle 1 662 0,025 2 838 0,044
Wedding TV 915 0,014 2 618 0,040
Fashion 944 0,014 258 0,004

W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza trójka była identyczna - TVN Turbo (0,84 proc. udziału, wzrost o 28,2 proc.) znalazłosię przed TLC (0,57 proc. udziału, wzrost o 246,3 proc.) i TVN Style (0,45 proc., wzrost o 4,6 proc.).

>>> Agata Młynarska nową gwiazdą Polsat Cafe

Liderem wzrostu w tym targecie również była stacja Domo.tv (+450 proc.), a liderem spadku - kanał Fashion (-62,5 proc.).

listopad wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 18 863 0,656 22 878 0,841
TLC 4 729 0,164 15 445 0,568
TVN Style 12 492 0,434 12 353 0,454
Polsat Play 6 715 0,233 10 792 0,397
Polsat Cafe 7 514 0,261 7 846 0,288
kuchnia+ 1 897 0,066 4 138 0,152
ITV 3 832 0,133 3 227 0,119
DOMO+ 577 0,020 2 988 0,110
Club TV  3 598 0,125 2 296 0,084
BBC Lifestyle 923 0,032 1 349 0,050
Wedding TV 484 0,017 1 350 0,050
Fashion 459 0,016 172 0,006


Najwięcej pozycji wśród 10 topowych programów kanałów lifestylowych w listopadzie br. miał a stacja TVN Turbo, która umieściła w zestawieniu aż pięć pozycji, w tym zajęła całe podium. Najwięcej widzów miała transmisja z gali MMA, którą obejrzało 350 tys. widzów.

Raport top programów Wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
GALA MMA /TRANS.SPORT./ TVN Turbo 347 967 3,35
WIDZOWIE PROPONUJA /ZAPOWIEDZI/ TVN Turbo 298 559 2,76
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ TVN Turbo 216 054 2,02
NIE MOW PANNIE MLODEJ /PROG.DOK.POL./ TLC 214 410 1,48
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 202 478 2,25
STRZAL ADRENALINY /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 199 367 2,02
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/ TLC 194 906 1,47
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO PRZEZ SWIAT TVN Style 171 245 1,78
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ TVN Turbo 170 033 1,72
JAK ZLOWIC STUKILOGRAMOWEGO SUMA  Polsat Play 168 894 2,43


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TLC wyprzedziło TVN Style, Domo+ do góry o 500 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pop
Wystarczy publicznie na PIKE powiedziec szefowej AGB, ze te badania sa nic nie warte, by Domo wzroslo 500%. Takie to badania.
0 0
odpowiedź