SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tina zwiększa objętość i zmienia makietę

2 stycznia wchodzi do sprzedaży nowa wersja tygodnika "Tina" w większej objętości (60 stron) i z nową, odświeżoną okładką i makietą.

Powiększono objętość działów: Moda (o kolumny poświęcone trendom i nowościom), Uroda (o rozkładówkę poświęconą trendom i inspiracjom oraz o kolumnę poświęcona nowościom kosmetycznym), Zdrowie ( o dwie kolumny poradniczo-informacyjne).
Ponadto rozbudowano dział Psychologia (na stałe dwie rozkładówki poświęcone wychowaniu dzieci i relacjom damsko-męskim) oraz Kuchnia (dwie dodatkowe kolumny "Pełen obiad krok po kroku").

"Tina" ma teraz także zajmować się w obszerniejszy niż dotychczas sposób poradami prawnymi i konsumenckimi (przewodnik po przepisach, przybliżanie nietypowych form zatrudnienia, poradnik dla szukających pracy, porady prawne w formie przewodnika - przytoczenie i objaśnienie przepisów).

W nowym layoucie znajdą się także nowe formy: reportaż "kto ma rację" ( o konflikcie opowiadają dwie strony sporu), Klub XXL ( relacje osób dorosłych, którym udało się odchudzić siebie lub dzieci, męża plus komentarz ekspertów), oraz "Dobre rady dla Ciebie, domu, rodziny" ( 2 dodatkowe strony poświęcone testom, przeglądom produktów, drobnym naprawom i konserwacji sprzętów).

Najnowsza "Tina" będzie promowana w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4 I TVN 7), radiu (RMF, Radio Zet), oraz w tytułach Wydawnictwa Bauer. Za realizację nowej kampanii z wykorzystaniem wizerunku popularnej aktorki, Magdaleny Stużyńskiej, odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediow Mediaedge:CIA.

2006

wrzesień sierpień

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 582650 331048 595762 355355
Pani Domu 622385 318465 611151 375499
Tina 499559 299154 533817 331224
Naj 543659 295369 553975 361022

Dołącz do dyskusji: Tina zwiększa objętość i zmienia makietę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl