SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Tina' liderem mimo spadku

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 353 887 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 25 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 323 757 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - 296 906 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska) - 262 079 egz.

kwiecień
ZKDP 2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 554335 353887 648593 443934
Przyjaciółka 528745 323757 663823 421767
Pani Domu 551896 296906 783313 405791
Naj 492830 262079 585940 366783


kwiecień-2007 marzec-2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 554335 353887 576821 377612
Przyjaciółka 528745 323757 579750 321077
Pani Domu 551896 296906 493432 238758
Naj 492830 262079 525375 203237

Podobne informacje - kwietniowe dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: 'Tina' liderem mimo spadku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl