SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Time popiera dołączenie Polskiego Radia do KBR-u

Grupa Radiowa Time popiera Polskie Radio w jego staraniach o przyłączenie do Komitetu Badań Radiowych (KBR). Polskie Radio wystosowało w tej sprawie oficjalne pismo do KBR-u.

"Badania słuchalności radia są dobrem całego rynku i ich zarządzanie powinno być umożliwione jak największej liczbie podmiotów będących uczestnikami tego rynku. Polskie Radio jest jednym z głównych podmiotów na rynku radiowym, a jego wejście do KBR-u doprowadzi do skupienia z ramach Komitetu wszystkich największych grup radiowych w Polsce. Mamy nadzieję, że uda się wypracować rozwiązania, które zaowocują przyłączeniem Polskiego Radia, tym bardziej, że powiększenie listy podmiotów jest zgodne z postulowaną przez KBR ideą otwartości i przejrzystości" - mówi w imieniu Grupy Radiowej Time Agnieszka Odachowska, PR Manager Grupy.

Odachowska podkreśla też fakt, że w wyniku zmian na rynku radiowym wzrasta waga podmiotów lokalnych, co również powinno być odzwierciedlone w mechanizmach działania KBR-u.

"Struktura KBR-u jest niemal stała od 6 lat. Tymczasem rynek radiowy ulega ciągłym przemianom - następuje konsolidacja mediów, zmienia się ich udział w rynku radiowym, co powinno być uwidocznione również w ramach Komitetu. Wszyscy uczestnicy KBR powinni mieć taką samą moc decyzyjną zarówno, jeśli chodzi o metodologię badań, jak i sposób ich prezentacji" - dodaje.

Komitet Badań Radiowych został powołany w 2002 r. i tworzą go konkurencyjne wobec siebie podmioty reprezentujące rynek radiowy w Polsce: stacje ogólnopolskie (Radio RMF FM i Radio ZET), nadawca ponadregionalny - Radio Wawa oraz stacje lokalne (Grupa Radiowa Agora i Grupa Radiowa Time). Zadaniem Komitetu jest zarządzanie projektem badawczym Radio Track realizowanym przez Instytut Millward Brown SMG/KRC.

Dołącz do dyskusji: Time popiera dołączenie Polskiego Radia do KBR-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl