SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"The New York Times" w kampanii "The Truth Has a Voice" porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie

"The New York Times" w kampanii reklamowej "The Truth Has a Voice" porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie. Działania przygotowała agencja Droga5.

Prosty w warstwie wizualnej spot składa się z urywków postulatów, haseł i nagłówków prasowych dotyczących problemu nierówności płac między zawodowymi sportsmenami i sportsmenkami. Na czarnym tle czytamy kolejno "Women Revolt", "Told", "Boygott", "Protests" czy "Denied". Podkład audio to fragment meczu kobiecego tenisa - słychać wyraźnie, jak zawodniczki dają z siebie wszystko na korcie.

Spot wieńczy plansza z nagłówkiem reportażu z "NYT" autorstwa Mayi Salem "Długa walka o równe płace w sporcie". Tekst ukazał się 11 marca tego roku.

Film można oglądać na YouTube. Trafił do emisji w amerykańskich stacjach telewizyjnych w czasie półfirnałów wielkoszlemowego turnieju tenisowego US Open.

Kampania "The Truth Has a Voice" została zainicjowana przez "NYT" w ubiegłym roku, po ukazaniu się na łamach gazety tekstu ujawniającego skandal obyczajowy producenta filmowego Harvey'ego Weinsteina. W kolejnych odsłonach poruszano m.in.  problemy związane z walką o prawa kobiet na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: "The New York Times" w kampanii "The Truth Has a Voice" porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Henr
A ja bym chciał żeby wszyscy ludzie na świecie zarabiali tyle samo. Wszystkich praca ma tą samą wartość, wszyscy tak samo się staramy..
15 4
odpowiedź
User
a
A ja bym chciał żeby wszyscy ludzie na świecie zarabiali tyle samo. Wszystkich praca ma tą samą wartość, wszyscy tak samo się staramy..


akurat na zarobki w sporcie tak jak w aktorstwie i muzyce największy wpływ ma popularność, a zdobywa się ją przy okazji osiągnięć i talentu. Jeśli odbiorców jest garstka jak przy kobiecym sporcie (mężczyźni mają to łagodnie pisząc w nosie, a kobiety jeszcze bardziej) to trudno zbudować dużą popularność, a więc i zarobki lipne...
15 5
odpowiedź
User
Zuza
Dlaczego równe zarobki maja mieć tylko kobiety i mężczyźni? Dlaczego nie wszystkie 50 kilka płci? I dlaczego tylko w sporcie? Takiej ksenofobii po NYT nie spodziewałam się... NYT nie idźcie tą fobiczną drogą!
0 0
odpowiedź