SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Też tego nie cierpisz?” w kampanii Hojo.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Hojo.pl - uruchomionej niedawno internetowej giełdy usług sprzątania. Akcję przygotowały firmy VA i Media On.

Kampania serwisu Hojo.pl zachęca do zamawiania w nim usług sprzątania. W reklamach występują ludzie, którym sprzątanie kojarzy się z bólem głowy, a dzięki Hojo.pl szybko zamawiają firmę sprzątającą. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Też tego nie cierpisz?” - jest budowanie i wzrost świadomości serwisu wśród internautów, przede wszystkim wśród kobiet w wieku 25-49 lat.



Kampania obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN i kilkanaście stacji o mniejszym zasięgu) oraz internet. Akcję - zaplanowaną do 28 września - przygotowały agencja VA (kreacja) oraz dom mediowy Media On (planowanie mediów).

Dołącz do dyskusji: „Też tego nie cierpisz?” w kampanii Hojo.pl (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Czy Wirtualne Media działają według Kazachskiej strefy czasowej? Skoro o 20 są już artykuły z datą następnego dnia...
0 0
odpowiedź
User
Karol
Tak już jest. Ale rzeczywiście WM powinny być tym pierwszym serwisem. Kiedyś tak było.
0 0
odpowiedź
User
Marta
Wirtualne Media cały czas zaskakują. To był kiedyś topowy portal. Teraz są szybsi od nich w informacjach z branż. Życie! Hojo.pl - dobry produkt. Kibicuję :-)
0 0
odpowiedź