Tesco wciąż z Initiative
Tesco odnowiło umowę na planowanie i zakup mediów z należącą do Interpublic Group agencją Initiative.
Tym samym brytyjska sieć hipermarketów ucięła spekulacje, według których miałaby szukać nowej agencji do obsługi wartego 80 milionów funtów budżetu - informuje serwis Brand Republic.
Initiative nadal będzie zajmować się medialną obsługą Tesco i wszystkich oddziałów sieci we wszystkich kanałach w Wielkiej Brytanii, co agencja czyni przez ostatnie 18 lat.
"Jesteśmy zadowoleni mogąc potwierdzić nasze przywiązanie do agencji Initiative, która konsekwentnie pracuje dla nas przez wiele lat. Jej wiedza i zaangażowanie sprawia, że jest najlepszą agencją jaka może nam pomóc w naszej działalności i stojących przed nami wyzwaniami marketingowymi" - stwierdziła Carolyn Bradley, dyrektor ds. marketingu w Tesco.
Odnowienie umowy z Tesco to bardzo dobra wiadomość dla Initiative, która w lecie tego roku straciła budżety marek Orange i Eon, warte odpowiednio 75 i 30 milionów funtów. "Tesco to nasz wieloletni i bardzo cenny klient. Ich zobowiązanie wiele dla nas znaczy. Z niecierpliwością czekamy na rozwijanie dla nich większej liczby medialnych, marketingowych i cyfrowych rozwiązań" - powiedział Danny Donovan, dyrektor zarządzający Initiative.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Tesco wciąż z Initiative