SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TequilaPolska realizuje roadshow dla eurobanku

Pod hasłem 'Wielka promocja kredytów' eurobank rozpoczął roadshow po całej Polsce, którego celem jest wzrost sprzedaży kredytów podczas wakacji i wsparcie aktualnie prowadzonej promocji.

Za przygotowanie  roadshow odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska, która w czerwcu br. wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla eurobanku.

W ramach roadshow odbędą się eventy w 20 miastach Polski, które potrwają do 20 sierpnia. Roadshow towarzyszy trwającej promocji, w której klienci biorący kredyt w eurobanku mogą wygrać wycieczki oraz pieniądze na remont domu.

W ramach roadshow „Wielka promocja kredytów” obrandowany autobus eurobanku zawita do 20 miast średniej wielkości typu Wrzesnia, Inowrocław, Głogów czy Lubin.
W trakcie eventów, które odbędą się przy placówkach w centrach miast konsumenci będą mogli dowiedzieć się o trwającej promocji, zapoznać się z produktami eurobanku oraz sprawdzić swoją zdolność kredytową. Na miejscu będzie można również wziąć udział w specjalnie zorganizowanych zabawach i konkursach. Moderatorem eventów jest aktor grający postać Ryśka z klanu – Piotr Cyrus.

Eventy komunikowane są poprzez materiały POS, które zamieszczone zostały w placówkach eurobanku. Za przygotowanie cyklu imprez dla eurobanku odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska.

Od strony eurobanku roadshow koordynuje Łukasz Kuleta, specjalista ds. marketingu.

Dołącz do dyskusji: TequilaPolska realizuje roadshow dla eurobanku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl