Tennis.com zyskał dzięki Wimbledonowi
W trakcie zakończonego w niedzielę wielkoszlemowego turnieju tenisowego na trawiastych kortach Wimbledonu, należący do firmy Tennis Company serwis internetowy Tennis.com zanotował 1,5 miliona unikalnych wizyt i 11,3 miliona odsłon stron.
W porównaniu z ubiegłym rokiem liczba unikalnych wizyt zwiększyła się o 57 procent - informuje serwis MarketingVOX.
Największy ruch na stronie odnotowano w niedzielę, kiedy rozgrywany był finał gry pojedynczej mężczyzn pomiędzy Rogerem Federerem a Rafaelem Nadalem, okrzyknięty później przez wielu ekspertów najlepszym meczem tenisowym w historii dyscypliny. Tego dnia liczba unikalnych wizyt serwisu Tennis.com w porównaniu z rokiem ubiegłym zwiększyła się aż o 105 procent.
Tennis Company przypisuje sukces swojego serwisu wyczerpującym relacjom jakie przez dwa tygodnie trwania turnieju były w nim umieszczane.
Na początku zawodów uruchomiony został codzienny newsletter o nazwie Breakfast@Wimbledon, który rozsyłany był każdego dnia o 6 rano. Umieszczane w nim były zapowiedzi meczów danego dnia oraz podsumowanie spotkań rozegranych w dniu poprzednim.
W serwisie zawarte były również cztery blogi, w których internauci mogli przeczytać m.in. opinie, analizy i opisy meczów. Blogerzy regularnie umieszczali też zdjęcia w galerii, dzięki czemu zwiększyło się zaangażowanie użytkowników, którzy na jedną wizytę w serwisie przeznaczali średnio 10 minut i 25 sekund.
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: Tennis.com zyskał dzięki Wimbledonowi