Telewizja słabo oglądana w Internecie?
Tylko 9 procent dorosłych Amerykanów oglądało pełny program telewizyjny w Internecie.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na wspólne badanie firmy Ipsos Insight, serwisu AOL i agencji Associated Press, wynik ten nie jest wcale taki zły, jakby się mogło na początku wydawać.
Biorąc pod uwagę fakt, że w USA mieszka 225 milionów dorosłych osób, 9 procent z nich to ponad 20 milionów ludzi, którzy obejrzeli w sieci cały program telewizyjny.
eMarketer prognozuje, że do 2011 roku 86,6 procenta amerykańskich internautów obejrzy wideo online, w porównaniu do 62,8 procenta w roku ubiegłym. Przekłada się to na 183 miliony Amerykanów za cztery lata oglądających wideo w Internecie, w porównaniu do 114 milionów przed rokiem.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Telewizja słabo oglądana w Internecie?