Telewizja na kartę ruszyła z jesienną kampanią
W połowie września br. ruszyła jesienna kampania usługi Telewizja na kartę, należącej do spółki ITI Neovision. Akcja, która realizowana jest w telewizji i prasie, potrwa co najmniej dwa miesiące.
W kampanii wykorzystywany jest ten sam spot co w zeszłym roku, który nadawany jest na antenach stacji TVP 1, TVP 2, TVN i TVP Info. Akcja ma objąć też prasę - tytuły z krzyżówkami, poradnikowe oraz regionalne.
W zeszłym tygodniu uruchomiona została pierwsza, bezpłatna część platformy cyfrowej TVP, która jest konkurencją dla Telewizji na kartę. Olga Korolec, wiceprezes ITI Neovision ds. komunikacji i marketingu, informuje jednak, że start kampanii TNK nie ma związku ze startem platformy TVP, bo działania zostały zaplanowane wcześniej. - Przygotowując nasze kampanie nie kierujemy się naszą konkurencją, lecz sezonowością sprzedaży - podkreśla Korolec.
Kreację kampanii przygotowała ITI Neovision we własnym zakresie, zaś media zaplanował Starcom.
Dołącz do dyskusji: Telewizja na kartę ruszyła z jesienną kampanią