SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja, czasopisma i wideo online mają duży wpływ na sprzedaż gier wideo

70 procent konsumentów, którzy ostatnio kupili gry wideo i/lub sprzęt do ich obsługi, przyznaje, że wpływ na ich decyzję odnośnie zakupu miała telewizja.

Na kolejne 54 procent wpłynęły również umieszczone w internecie treści wideo - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę Ad-ology Research.

Badanie pokazuje, że w ostatnim czasie produkty z branży gier wideo kupiło 48,5 procenta konsumentów w wieku od 18 do 24 lat i w tej grupie wiekowej zaobserwowano jeszcze większy wpływ informacji czy też reklam w telewizji (84,9 procenta) oraz w treściach wideo online (64,6 procenta) na ich decyzje zakupowe.

Wracając do ogółu respondentów, wpływ na 57,5 procenta z nich miały także czasopisma, na 48 procent prasa codzienna, na 45,5 procenta reklama zewnętrzna, a na 44,2 procenta radio.

Z badania Ad-ology Research wynika również, że 76 procent konsumentów woli kupować tego typu produkty osobiście w tradycyjnych sklepach, w porównaniu do 24 procent, którzy preferują tutaj internet.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Telewizja, czasopisma i wideo online mają duży wpływ na sprzedaż gier wideo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bsrtbs
zobacz tutaj:

http://program-telewizyjny.blogspot.com
0 0
odpowiedź