Telewizja, czasopisma i wideo online mają duży wpływ na sprzedaż gier wideo
70 procent konsumentów, którzy ostatnio kupili gry wideo i/lub sprzęt do ich obsługi, przyznaje, że wpływ na ich decyzję odnośnie zakupu miała telewizja.
Na kolejne 54 procent wpłynęły również umieszczone w internecie treści wideo - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę Ad-ology Research.
Badanie pokazuje, że w ostatnim czasie produkty z branży gier wideo kupiło 48,5 procenta konsumentów w wieku od 18 do 24 lat i w tej grupie wiekowej zaobserwowano jeszcze większy wpływ informacji czy też reklam w telewizji (84,9 procenta) oraz w treściach wideo online (64,6 procenta) na ich decyzje zakupowe.
Wracając do ogółu respondentów, wpływ na 57,5 procenta z nich miały także czasopisma, na 48 procent prasa codzienna, na 45,5 procenta reklama zewnętrzna, a na 44,2 procenta radio.
Z badania Ad-ology Research wynika również, że 76 procent konsumentów woli kupować tego typu produkty osobiście w tradycyjnych sklepach, w porównaniu do 24 procent, którzy preferują tutaj internet.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Telewizja, czasopisma i wideo online mają duży wpływ na sprzedaż gier wideo
http://program-telewizyjny.blogspot.com