SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” na czele czytelnictwa tygodników i dwutygodników

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, z kolei wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku sięgało 23,91 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 3,66 pkt. proc. - największy w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 16,09 proc. respondentów (spadek o 1,22 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.

Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 12,88 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 13,73 proc. czytelników.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 10,67 proc. pytanych, co oznacza spadek o 0,84 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 6,64 proc. czytelników, czyli o 1,74 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się kolejny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego wskaźnik czytelnictwa spadł z 6,13 proc. do 4,93 proc.

Tygodniki 15-75

grudzień 2014 : maj 2015

grudzień 2013 : maj 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

23,91%

27,57%

Życie na Gorąco

16,09%

17,31%

Chwila dla Ciebie

12,88%

13,73%

Angora

10,67%

11,51%

Newsweek

6,64%

8,38%

Auto Świat

6,17%

7,08%

Wprost

4,93%

6,13%

Twoje Imperium

4,57%

5,36%

To & Owo

4,34%

4,90%

Na Żywo

4,13%

4,76%

Polityka

4,05%

4,99%

Gość Niedzielny

3,73%

4,54%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

2,84%

3,31%

Motor

2,66%

2,95%

Rewia

2,51%

3,30%

Świat & Ludzie

1,98%

2,42%

W Sieci

1,11%

1,31%

Dobry Tydzień

0,87%

-

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,45%

0,47%

Tygodnik Siedlecki

0,41%

0,66%

Tygodnik Ostrołęcki

0,38%

0,59%


W grupie wiekowej 16-59 lat liderem również był „Tele Tydzień”, którego wynik zmniejszył się o 3,30 pkt. proc. do 23,96 proc. Na drugim miejscu uplasowało się „Życie na Gorąco” (14,74 proc.; w dół o 0,99 proc.), a podium uzupełnia „Chwila dla Ciebie” (12,14 proc.; - 0,63 proc.).

Tygodniki 16-59

grudzień 2014 : maj 2015

grudzień 2013 : maj 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

23,96%

27,26%

Życie na Gorąco

14,74%

15,73%

Chwila dla Ciebie

12,14%

12,77%

Angora

10,76%

11,42%

Newsweek

7,29%

9,09%

Auto Świat

7,27%

8,22%

Wprost

5,07%

6,18%

Twoje Imperium

3,96%

4,80%

To & Owo

4,29%

4,91%

Na Żywo

3,95%

4,23%

Polityka

3,79%

4,70%

Gość Niedzielny

2,73%

3,74%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

2,62%

3,10%

Motor

3,07%

3,23%

Rewia

2,12%

2,85%

Świat & Ludzie

1,52%

1,99%

W Sieci

1,11%

1,17%

Dobry Tydzień

0,73%

-

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,55%

0,50%

Tygodnik Siedlecki

0,44%

0,69%

Tygodnik Ostrołęcki

0,40%

0,64%

Na drugiej podstronie dane dwutygodników

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” na czele czytelnictwa tygodników i dwutygodników

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grands
Ile kosztuje tygodnik - wiemm, a ile kosztuje procent?
Ile tego sprzedają??
0 0
odpowiedź
User
ja
to jest bardzo marna okladka TT
0 0
odpowiedź