„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2015 roku (top 25 tytułów)
W 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku wyniosła 334 232 egz. W porównaniu do 2014 roku była ona niższa o 4,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 21,24 proc. do poziomu 252 893 egz. Był to największy spadek w top 10 zestawienia.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 20,55 proc. do 227 916 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym i dwutygodnikom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
rok |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
494 392 |
334 232 |
334 232 |
521 061 |
349 951 |
349 951 |
Przyjaciółka |
339 641 |
252 893 |
252 893 |
413 088 |
321 093 |
321 093 |
Party Życie Gwiazd |
327 403 |
227 983 |
227 916 |
387 134 |
286 948 |
286 874 |
Tina |
318 187 |
209 213 |
209 213 |
352 939 |
249 494 |
249 455 |
Show |
300 615 |
194 764 |
194 764 |
316 368 |
225 655 |
225 655 |
TV14 |
288 504 |
190 003 |
190 003 |
301 664 |
194 970 |
194 970 |
Świat Seriali |
262 017 |
161 061 |
161 061 |
271 417 |
158 991 |
158 991 |
Tele Max |
237 241 |
150 456 |
150 456 |
257 697 |
165 743 |
165 743 |
Z Życia Wzięte |
250 609 |
145 442 |
145 442 |
292 447 |
167 139 |
167 139 |
Super TV |
223 807 |
128 999 |
128 999 |
249 593 |
150 173 |
150 173 |
Pani Domu |
188 161 |
124 516 |
124 425 |
245 503 |
169 554 |
169 463 |
Naj |
206 137 |
120 096 |
120 096 |
208 317 |
146 382 |
146 343 |
Viva |
189 329 |
117 815 |
117 541 |
238 382 |
144 827 |
144 773 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
163 710 |
105 479 |
99 222 |
243 006 |
162 413 |
161 929 |
Takie jest Życie |
189 496 |
91 990 |
91 990 |
180 644 |
93 268 |
93 268 |
Sukcesy i Porażki |
145 788 |
85 044 |
85 044 |
173 000 |
97 854 |
97 854 |
Gala |
159 687 |
82 835 |
82 636 |
171 387 |
91 390 |
91 333 |
Bravo Sport |
121 838 |
75 805 |
75 805 |
128 160 |
94 236 |
94 236 |
Grazia |
138 042 |
75 238 |
75 038 |
151 616 |
85 200 |
85 048 |
Relaks |
148 992 |
71 833 |
71 833 |
172 691 |
84 807 |
84 807 |
Bravo |
124 506 |
54 847 |
54 847 |
168 423 |
98 952 |
98 952 |
Ekran TV |
89 216 |
48 610 |
48 610 |
105 338 |
56 442 |
56 442 |
Kaczor Donald |
40 059 |
19 328 |
19 328 |
41 488 |
23 594 |
23 594 |
Forum |
33 224 |
16 078 |
16 078 |
38 283 |
17 357 |
17 357 |
Puls Medycyny |
16 680 |
2 878 |
2 853 |
17 000 |
3 280 |
3 256 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2015 roku (top 25 tytułów)