SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teksty z piosenek na butelkach i puszkach Coca-Coli

Coca-Cola rusza z nową akcją w ramach kampanii „Taste the feeling” . W kolejnej fazie działań prowadzonych pod hasłem „Share a Coke” na puszkach i butelkach napoju pojawią się fragmenty tekstów ponad 70 najpopularniejszych piosenek.

Fragmenty piosenek pojawią się na opakowaniach Coca-Coli w kwietniu br. Będą to zarówno piosenki z klasyki rock'n'rolla, jak np. utwór zespołu Queen „We are the champions”, jak i patriotycznych utworów, np. „Proud to Be An American” Lee Greenwooda.

Akcja „Share a Coke and a Song” będzie wsparta kampanią z wykorzystaniem telewizyjnych spotów o tematyce muzycznej, aktywnościami w mediach społecznościowych oraz serią eventów, zapoczątkowanych koncertem Final Four w najbliższy weekend. W działaniach promowane będą Coca-Cola, Diet Coke, Coke Zero i Coca-Cola Life.

Za realizację akcji i kampanii odpowiadają agencje Wieden & Kennedy (kreacja), Universal McCann (media), Arc Worldwide (shopper marketing), Cornerstone (muzyka), Fast Horse (PR), FortyFour i Irban Grupe (e-commerce).

Coca-Cola planuje rozszerzyć kampanię na kanał mobile poprzez zachęcanie konsumentów do korzystania z aplikacji Shazam do skanowania specjalnych opakowań Coli. To umożliwi im nagrywanie 15-sek. Tzw. „digital lip-sync video”, które będą potem udostępniane w mediach społecznościowych z wykorzystaniem hashtaga „#shareaCoke”.

Kampania w telewizji ma ruszyć dopiero w maju. Przedstawiciele koncernu na obecnym etapie nie zdradzają, czy w reklamach pojawią się gwiazdy muzyki.

Firma po raz pierwszy akcję z tekstami piosenek na butelkach i puszkach przeprowadziła w 2014 roku, teraz będzie ją realizować w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: Teksty z piosenek na butelkach i puszkach Coca-Coli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl