SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TBWAPR dla innowacyjnych marek Corexu

Agencja public relations TBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Corex - jednym z największych w Polsce importerów i dystrybutorów produktów szkolno-biurowych.

Umowa została podpisana na 10 miesięcy z możliwością przedłużenia.

Głównym zadaniem Agencji jest prowadzenie pro aktywnych relacji z mediami dla tak znanych i cenionych marek jak: Stabilo (wiodącego producenta artykułów piśmienniczych w Europie), Inoxcrom (hiszpańskiego producenta wysokiej jakości przyborów piśmienniczych), Avery Zweckform (światowego producenta etykiet, foli i papierów fotograficznych), Rapid (szwedzkiej marki specjalistycznych zszywaczy, dziurkaczy i zszywek), Maped (francuskiego projektanta i producenta artykułów szkolno-biurowych łączących w sobie funkcjonalność i nowoczesne wzornictwo).

Agencja odpowiadać będzie za działania public relations także dla pozostałych marek, dystrybuowanych przez Corex, takich jak: Nerchau (farby szkolne i hobbystyczne), Stick`n (notesy samoprzylepne, zakładki indeksujące) oraz zeszyty i kołonotatniki Miquelrius.

Działania Agencji obejmują prasę kobiecą, poradnikowa, lifestylową
i młodzieżową, a także specjalistyczną i branżową. Do obowiązków TBWAPR, w ramach podpisanej umowy, należy również doradztwo w zakresie sponsoringu oraz kanałów komunikacji z grupami docelowymi, organizacja wydarzeń specjalnych oraz monitoring mediów.

Działania koordynować będą Danuta Satko-Maciocha – Menager Produktu Corex Sp. z o.o i Anna Olkowicz – PR Manager TBWAPR.

Dołącz do dyskusji: TBWAPR dla innowacyjnych marek Corexu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl