SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tanieją reklamy w Polsacie, najdroższe przy „Mega Hicie” i „Twoja twarz brzmi znajomo”

W cenniku reklamowym Polsatu na kwiecień br. stawki są średnio o 9,1 proc. niższe niż przed rokiem. Najwięcej kosztują spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit”, programach rozrywkowych: „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Must be the music. Tylko muzyka” oraz serialu „Pierwsza miłość”.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością reklamową przy filmach z cyklu „Mega Hit” zapłacą w kwietniu br. od 35 do 58 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto spotów 30-sekundowych). To znacznie mniej niż przed rokiem, kiedy ceny takich reklam wynosiły od 41,2 do 70,1 tys. zł.

Reklama przy nadawanym w sobotnie wieczory programie „Twoja twarz brzmi znajomo” to wydatek od 31,1 do 55,8 tys. zł. Kwoty te są porównywalne z kwietniem ub.r., kiedy za spot przy tym muzycznym show trzeba było zapłacić maksymalnie 55,9 tys. zł. Z kolei reklama przy niedzielnym „Must be the music. Tylko muzyka” kosztuje od 32,3 do 50,7 tys. zł. To zdecydowanie taniej niż rok temu - wówczas za spot przy tym show trzeba było zapłacić od 41 do 71,8 tys. zł.

Nieco tańsze są reklamy przy innych programach rozrywkowych. By pojawić się ze spotem przy „Celebrity splash!” trzeba zainwestować od 23,5 do 38,9 tys. zł, a przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” - od 31,8 do 39,4 tys. zł (rok temu: od 42,1 do 57 tys. zł).

Reklama przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor programie „Nasz nowy dom” (zobacz wyniki jego oglądalności) kosztuje natomiast od 46 do 50,4 tys. zł.

Spośród programów o tematyce kulinarnej w kwietniowym cenniku najdroższy jest „Top Chef” (przeczytaj o jego oglądalności). Emisja spotu przy tej produkcji kosztuje od 39,4 do 45,5 tys. zł (przed rokiem było to od 38,6 do 46,4 tys. zł). Z kolei reklama przy programie „Hell’s kitchen-piekielna kuchnia” to wydatek od 31,3 do 45 tys. zł (wobec 40,4-44,5 tys. zł rok wcześniej). Znacznie mniej trzeba zapłacić za obecność reklamową przy programie „Tajemniczy składnik”, który powstaje we współpracy z Electrolux Polska. To nakład od 26,9 do 28,5 tys. zł.

Wśród seriali najdroższą pozycją w ramówce Polsatu jest „Pierwsza miłość” - reklama przy nim kosztuje od 32,7 do 50,8 tys. zł. (rok temu: od 38,7 do 59,1 tys. zł). Ceny reklam przy „Przyjaciółkach” wynoszą od 37,5 do 42,6 tys. zł. (wobec 35,8-49 tys. zł przed rokiem). Natomiast spot przy serialu „Świat według Kiepskich” to wydatek od 29,1 do 34,9 tys. zł (rok wcześniej było to od 22,9 do 49,5 tys. zł.

Przed „Wydarzeniami” najdroższe są reklamy przy niedzielnych wydaniach. Emisja spotu wtedy kosztuje od 39,3 do 42,1 tys. zł, podczas gdy w pozostałe dni jest to od 33,8 do 36,2 tys. zł. To znacznie mniej niż przed rokiem, kiedy ceny reklam przy tym programie wynosiły nawet 58,3 tys. zł. Spot przy nadawanym tuż po „Wydarzeniach” „Sporcie” w niedziele kosztuje od 40,5 do 43 tys. zł, a w inne dni - od 33,7 do 36,1 tys. zł (rok temu: od 22,2 do 55,5 tys. zł). Reklamy przy emitowanej potem „Prognozie pogody” kosztują w niedziele od 44 do 46,7 tys. zł, a w pozostałe dni - od 35,3 do 37,8 tys. zł. (wobec 27,9-54,4 tys. zł rok wcześniej).

Polsat jako ostatni główny nadawca telewizyjny rozpoczął sprzedaż swojej oferty reklamowej na kwiecień. Wcześniej cenniki na przyszły miesiąc udostępniły biura reklamy Telewizji Polskiej (zobacz szczegóły) i TVN (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Tanieją reklamy w Polsacie, najdroższe przy „Mega Hicie” i „Twoja twarz brzmi znajomo”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kinga
Z tego co wiem, program TTBZ (pikujący obecnie ostro w dół), nadawany jest w soboty a nie w piątki ;) ale widać jego oglądalność spada nawet w branży...
0 0
odpowiedź